מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.70
מחיר 9.20
איכות 9.81
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 47 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יהודה צור, ראש העין.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
פבל צורבונציק, ראש העין.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
חיבור תשתית מלאה של המטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מקצועי והיחס היה טוב.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
לירון ק. ראש העין.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ותיקון צינור מתחת לכיור.
חוות דעת:
העבודה היתה אחלה וטובה. הוא היה שירותי ונחמד אך העמידה בזמנים לא היתה מדהימה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עפר מוריס, ראש העין.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של בניין.
חוות דעת:
אייל היה נראה לי בסדר ומבין עניין, אבל את הבעיה הוא לא פתר. הוא פתח את הסתימה, גבה כסף ולמחרת זה חזר על עצמו, הוא חזר אלי שוב ואמר שיש בעיה שיותר קשה מסתימה, נתן הצעת מחיר ובסוף השארתי את זה ככה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זלמן ש. ראש העין.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מחיבור צינור הניאגרה.
חוות דעת:
סך הכל היה טוב!
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ניר פנחסוב, אורנית.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף, תיקון נזילה בשתי אסלות והחלפת ברז.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו מאוד. הוא מישהו שמסביר בדיוק מה הוא עושה ונותן טיפים על דברים אחרים שצריך לעשות וככה מאפשר לך לחסוך כסף בעתיד ולפתור לבד את הבעיה. הוא פתר את הבעיה מהר ואפילו הפנה אותי בקשר לאסלה אחת לחברה וככה חסך לי עוד כסף.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מוניקה רשיש, אורנית.
משוב: 15/12/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בכניסה לבית.
חוות דעת:
קודם כל הוא מאוד מקצועי, איתר בעיה שארבע בעלי מקצוע קודמים לא הצליחו לפתור והוא הצליח להבין ולאתר את הבעיה תוך חמש דקות. הוא אמין, נעים מאוד ומגיע לו עשר מכל הלב:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית ק. אורנית.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז מטפטף בגינה.
חוות דעת:
הוא מקסים! עושה לי הרבה תיקונים בבית, הוא בנאדם מאוד אדיב ושירותי, איך שאני קוראת לו באותו יום הוא כבר בא, יודע לאתר תקלות בצורה מושלמת, יודע בדיוק מה התקלה ומטפל בה במקום. אפשר לסמוך עליו, הוא בנאדם אמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן דיאמונד, פתח תקווה.
משוב: 26/05/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת כ. פתח תקווה.
משוב: 09/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר ועשה רושם של איש מקצועי וישר. חשבנו שיש נזילה בשרותים ואחרי בדיקה לא היה. לדעתי עלות דמי הביקור ,יקרה.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 47 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק