מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.74
מחיר 9.24
איכות 9.84
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 44 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יבגני מקרובסקי, אריאל.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בין האסלה לקיר ואסלה.
חוות דעת:
הוא היה תותח, עמד בזמנים, אמין ונחמד לשיח, הגיע החליף את הצינור, בזמן ההחלפה נשברה האסלה מיד אמר שהוא יחליף, הלך לקנות חזר תוך חצי שעה והתקין, הכל היה לשביעות רצוני!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניר פנחסוב, אורנית.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף, תיקון נזילה בשתי אסלות והחלפת ברז.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו מאוד. הוא מישהו שמסביר בדיוק מה הוא עושה ונותן טיפים על דברים אחרים שצריך לעשות וככה מאפשר לך לחסוך כסף בעתיד ולפתור לבד את הבעיה. הוא פתר את הבעיה מהר ואפילו הפנה אותי בקשר לאסלה אחת לחברה וככה חסך לי עוד כסף.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יורם בלוך, כפר סבא.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים ובמרפסת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היה מאוד יסודי ומעמיק ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תאיר דומר, רעננה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז והכנה למדיח.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ממש! חמוד ונחמד, לא ויתר עד שמצא והציע פתרונות, הסביר את העבודה והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ז. רעננה.
אשרור: 05/02/2020
משוב: 04/12/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שימי ששון, הוד השרון.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
התקנת ארבעה ברזים ושני כיורים.
חוות דעת:
היה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוביה אלטספן, כפר סבא.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברזי ניל מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
אייל היה מצוין, מאוד נחמד ואדיב, הסביר על מה שעושה והמחיר היה סביר. הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר רייכמן, כפר סבא.
אשרור: 25/08/2019
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי החלפת צינור.
חוות דעת:
התייעצתי איתו בטלפון לגבי החלפת צינור, שאלתי אותו אם אני יכול לעשות את זה, הוא אמר לי שכן ונתן לי טיפים שעזרו לי לעשות את זה בעצמי. היה אדיב ונחמד וחסך לי ביקור של בעל מקצוע.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק וורדי, כפר סבא.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה.
חוות דעת:
היה אחלה של שירות! הוא בעל מקצוע מצוין, אין לי מילים. הוא מגיע בזמן, לוקח מחיר זול, פותר את הכל בצורה מהירה ועובד באיכות גבוה מאד. על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת כ. פתח תקווה.
משוב: 09/04/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הגיע מהר ועשה רושם של איש מקצועי וישר. חשבנו שיש נזילה בשרותים. לא מצא נזילה .אמר שהכול תקין .לקח רק על הביקור. לדעתי עלות דמי הביקור ,יקרה.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 44 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק