מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שלומי
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.72
מחיר 9.67
איכות 9.88
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נדב דרדיק, ירושלים.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מכשיר יונקרס.
חוות דעת:
בא ואחרי בדיקה אמר שצריך להחליף את המכשיר ואין מה לתקן. הוא היה בסדר גמור ונראה מקצועי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי גז נוספים באזור בית שמש והסביבה

אדוה ג, מבשרת ציון.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון יונקרס שכלל טיפול במשאבה.
חוות דעת:
שלומי היה מאוד נחמד, הגיע בזמן, היה זמין ועשה עבודה טובה. בנוסף הוא היה מקצועי והייתי מרוצה מהמחיר. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני פ. ירושלים.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה בצינור גז של יונקרס.
חוות דעת:
ערב אחד טכנאי חברת הגז גילו דליפה בצינור הגז של תנור היונקרס, וסגרו את הגז בבית. עוד באותו ערב, יצרתי קשר עם שלומי והוא הגיע למחרת בבוקר. היה אצלי 4 שעות עם העובד שלו. עשו עבודה נהדרת: החליפו את קטע צינור הגז הדולף מתחת לרצפה, ואף ריצפו הכל מחדש. כבונוס, חיברו לי את הגז (כי שלומי עובד במקרה עם חברת הגז שלי ) וקיבלתי אישור בטיחות. המחיר היה סביר והוגן. שלומי איש נחמד מאוד, מקצועי, יסודי ונקי. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוגב אדרי, ירושלים.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת יוניקרס.
חוות דעת:
בסדר גמור, אדיב, נחמד, הסביר את הכל לפני, עמד בכל מה שאמר, אני מרוצה והייתה לי חוויה טובה איתו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני כהני, ירושלים.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
תיקון גז בבית.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב ומקצועי, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורטל חיוט, מעלה אדומים.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
העברת נקודת גז ותיקונים נוספים.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה והיינו מרוצים! הוא היה יעיל ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל א. ירושלים.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז בכיריים.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, עבד ביעילות ופתר את הבעיה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון ס. תל אביב.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת חימום מסוג יונקרס.
חוות דעת:
הוא היה יסודי, הגיע עם מישהו שיעזור לו, איתר את הבעיה ותיקן אותה. לדעתי הוא היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יובל סדן, ירושלים.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ליקויים בהתקנת גז לאחר בדיקת בטיחות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא אדיב, נחמד ומקצועי. המחיר שגבה היה מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל שלקובסקי, ירושלים.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מחמם מים על גז מסוג יונקרס.
חוות דעת:
היה ממש מעולה, הוא עשה עבודה טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 240 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק