מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רחמין
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.88
מחיר 9.81
איכות 9.79
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 76 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שמעון שרמן, יהוד.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז דולף.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי פרץ, יהוד.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע להורים של אשתי ועשה עבודה טובה, הם היו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ורדי, סביון.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
איטום של מרזב פנימי בעזרת סיליקון.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד נחמד ומותק של בן אדם. הוא הגיע תוך שעה, היה מקצועי והבין עניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס זובטינסקי אלט, יהוד.
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
ביקור והתקנת ברז במטבח
חוות דעת:
הוא היה עשר! הגיע ממש מהר, עוד באותו היום שקבענו והיה אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי ס. יהוד.
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא עשר! איש מקסים, הוגן, דייקן ואמין. ממש בסדר גמור. אין לי אף ביקורת רעה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אמינוב, אור יהודה .
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מסיפון ומדיח.
חוות דעת:
מקצועי מאוד, נעים לשיח ושירותי. אדם דייקן מאוד מבחינת עמידה בזמנים, אמר שעה והגיע בדיוק בזמן. היו חסרים לו כמה חלקים לכן עזב וחזר בדיוק בזמן שקבענו עם החלקים שהיו חסרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי חתוכה, חשמונאים.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מיכל הדחה חדש לאסלה, החלפת ברז חדש במטבח ותיקון 2 ראשי ברזים בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
אדם חביב ונוח. ביצע את העבודה לשביעות רצוני, נהג בהגינות, לא המציא ליקויים כדי לתקנם, לא הפחיד בסגנון: "אם לא תתקן/ תחליף את זה, אז תהיה לך בעיה חמורה". מה שצריך עשה, מה שלא צריך לעשות- אמר שאין צורך, בן אדם ישר. שמחתי לפגוש אדם ישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר רפאל, ראשון לציון.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בברז מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי וענייני. נתן שרות מעולה ומחיר הוגן, הייתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי כספי, פתח תקווה.
אשרור: 26/02/2020
משוב: 27/11/2019
חוות דעת:
היה מצויין! קבעתי אתו בשעה 18:00 והוא הגיע 5 דקות לפני. היה שרותי מקצוען. נחמד מאוד. מספק הסברים ופותר את הבעיה. מחיר הוגן. נפרדנו כידידים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר ציבולסקי, בת ים.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, מגיע לו עשר מעשר בהכול ואני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 76 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק