מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.84
מחיר 9.62
איכות 9.84
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמוליק דורנבוש, תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צירים לחלון דריי קיפ כולל כיוונון החלון ובדיקת כל הלונות בדירה כולל כיוונון ושימון.
חוות דעת:
היה שירות מצויין. מחיר הגון, עבודה נקייה ומדוייקת, הבטחה להגיע ועמד בלו"ז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דניאל ב. תל אביב.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בחלון הזזה והחלפת רשתות בחלונות.
חוות דעת:
אלירן בחור מקסים, אין עליו, הוא ממש 10! הוא ביצע את העבודה ממש מעל ומעבר, תיקן דברים נוספים ללא שינוי במחיר שסוכם מראש, הוא אדם מאוד נעים, חביב, הגון ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק צרויה, תל אביב.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת תריס במרפסת שירות ותיקון שלבים שתריסים נוספים.
חוות דעת:
אלירן היה מאוד מקצועי. הוא עמד בלוחות זמנים ואפילו הקדים בשבוע את ההתקנה. הוא עבד בצורה מסודרת ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון זדה, תל אביב.
אשרור: 31/03/2019
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
תיקון צירים בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
קודם כל בן אדם מצוין, דייקן, נחמד מאוד ונעים. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ומקצועית, הסביר את הדברים, עשה חיזוקים נוספים לחלון כדיי שיהיה בטוח יותר, עבד מהר ולקח מחיר הוגן ביותר. על הדרך גם בדק את הנעילה וטיפל גם בזה. בהחלט נרשם אצלי כבעל מקצוע מועדף לכל הקשור באלומיניום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמליה ד. פתח תקווה.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
תיקון צירי חלון קיפ
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יובל בן-אברהם, פתח תקווה.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
החלפת זכוכית ביטחון במעקה של מרפסת.
חוות דעת:
אלירן היה מעולה! איש נעים ויסודי, הגיע בזמנים שנקבעו, עשה עבודה סופר מקצועית וכשסיים, סידר וניקה את הדירה כך שממש לא הורגש שמישהו עבד בה. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזר כ. גבעת שמואל.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי מנור, פתח תקווה.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של שלבים ומנופים כמה חלונות בדירה, בנוסף, סידור חלון ויטרינה גדול שלא היה נסגר עד הסוף.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד ומקצועי. הגיע באותו יום שפניתי אליו כדי לראות מה צריך לעשות ונתן הצעת מחיר לפי כמות השלבים והמנופים שצריך היה לתקן, במחיר טוב לדעתי. בנוסף, סידר חלון ויטרינה גדול בסלון שלא היה נסגר עד הסוף ללא עלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל דוידה, בני ברק.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רשתות.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה אבני, הוד השרון.
משוב: 03/02/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 107 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק