מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רם
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.78
מחיר 9.75
איכות 9.77
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 32 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירון ליזבונה, רעננה.
אשרור: 27/03/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן 2 כ"ס.
חוות דעת:
רם עשה עבודה מקצועית ונקייה מאוד. הגיע בזמן שקבענו ודאג לעדכן שהוא בדרכו אלינו. מחיר הוגן לשביעות רצוני המלאה והכי חשוב בעיניי איש ישר וראוי ביותר.ממליץ עליו מאוד ובכיף גדול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ישראל אלוני, כפר סבא.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
היתה נזילה וחשבנו שהיא מהמזגן, רם הגיע לביקורת קצרה ושלל את האפשרות שזה מהמזגן. לקח רק דמי ביקור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל זוסמן, הוד השרון.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
ביקור שכלל בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
רם הגיע לביקור והסביר לי שהמדף גבס שמתחת למזגן הוא שמונע מהמזגן להתחמם כמו שצריך וייעץ לי להוריד את מדף הגבס. הוא הגיע בזמן ונתן שירות טוב מאוד. המחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל קיל, הוד השרון.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
תיקון למערכת קירור של מזגן מפוצל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל מורד, רעננה.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי, שימון והתקנת אזיקונים מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הגיע ביום שני לטפל בבעיה, הרעש חזר והגיע ברביעי לטפל שוב, לקח תשלום רק אחרי שטיפל בבעיה בשלמותה ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בלה ח, הוד השרון.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגן רגיל.
חוות דעת:
רמי בסדר גמור. עמד בזמנים, חוץ מפעם אחת שהייתה לו תקלה ברכב והוא לא הגיע, באופן כללי הוא עושה עבודה טובה ואני מרוצה מהמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
גיא הררי, כפר יונה.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד מקצועי, היה זמין בצורה יוצאת מהכלל, הגיע מהר ותפעל את התקלה בצורה הטובה ביותר. מעבר לזה הוא טיפל בדברים אחרים ששם לב אליהם בלי שביקשתי והכל במחיר הוגן. איש חביב עם הרבה סבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית רון, זכרון יעקב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
בדק את המזגן והסתבר שהוא תקין, היחס היה בסדר והוא לקח את המחיר המקובל לביקור לדעתי.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונית ה. הרצליה.
משוב: 14/03/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של מזגן חברת תדיראן.
חוות דעת:
רם תיקשר במהירות ואדיבות, נתן הצעת מחיר תחרותית והגונה, קבע זמן הגעה בקלות, הגיע בזמן, התקין מזגן חדש, פירק את הקודם ופינה הכל. שירות טוב, יעיל ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ה. מודיעין.
משוב: 09/03/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק