מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.93
מחיר 9.83
איכות 9.74
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי גרינברג, קרית ביאליק.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, תיקן את התקלה ועשה עבודה טובה. הוא הסביר מה הבעיה ומה תהליך הפתרון, לדעתי המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קלאודיו ברודסקי, קרית אתא.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת סמסונג שכללה פירוק והרכבה של המדיח.
חוות דעת:
בן אדם מקצועי ואני מבין במכונות. הוא הסביר הכל, שללנו דברים ובסופו של דבר הוא הגיע לבעיה. היה ממש יסודי, הוא עובד נקי, בסדר גמור. תיאמנו הכל טלפונית לפני והוא מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיר אלוש, קרית אתא.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור משולב.
חוות דעת:
היה מעולה! מגיע לו את הדירוג הכי גבוה שיש מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ב. קרית חיים.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
החלפת משאבה ופילטר במכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
בשיחת הטלפון לפני שהגיע ביקש שאנסה לתאר התקלה כפי שאני רואה אותה. הסברתי שאני שומע את המשאבה עובדת כנראה אבל לא מוציאה מים. כבר בשיחה אמר שייתכן ויש סתימה בלבד ואולי רק צריך לשחרר אותה. כשהגיע, בזמן שתואם, בדק בסבלנות, מצא שאין מדובר בסתימות בצנרת והסביר כיצד בודק. מצא והראה לי את התקלה במשאבה, שדרשה החלפת משאבה ואת החלפת הפילטר הנוזל. הגדיל ראש וניקה את הצנרת כמיטב יכולתו מאבנית ולכלוך כולל השריית הצנרת בחומץ בזמן שנסע לקנות חלפים. נפגשתי עם שמאי לראשונה לפי המלצת האתר. הרושם שלי הוא של אדם ישר ומקצועי. אמרתי לו שנתראה בהמשך, בתקווה שלא יותר מדי...
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה אליצור, כפר המכבי.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה חברת בוש.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן, הבין מהר מה הייתה הבעיה, תיקן מהר את מה שהיה צריך ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך גנדלמן, קרית ביאליק.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת הכביסה.
חוות דעת:
היה עשר! מקצוען אמיתי! עוד בטלפון ניסה להבין מה הבעיה כדי לא להגיע ולחייב לא אותי לשווא. הוא הפעיל את המכונה מספר פעמים כדי לוודא שהוא שומע את התקלה. פתח את המכונה מצא את החלק שגרם לרעש ותיקן אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר איתח, קרית מוצקין.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח של חברת אלקטרולוקס שכלל החלפת מנגנון הצפה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן, כבר בטלפון ביקש פרטים לגבי התקלה, בא מוכן וידע לאן לגשת. הוא פירק את החלק, הלך להביא את החלק החדש ולמחרת התייצב ותיקן בלי סיפורים. מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא גרונדמן, קרית מוצקין.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פחמים במכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא ישר ואדיב, פשוט מומלץ בחום. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורון ארנל, קרית ביאליק.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים! אין מילים! הוא עזר לי לפתור את הבעיה בטלפון וללא תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה שליו, קרית חיים.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
קבענו יום ושעה אך נאלצנו לבטל עקב בעיה אישית של חיים. הודיע לי, שזה היה טוב מאוד וקבענו ליום למחרת והוא בא בזמן. חשבנו שיש בעיה במכונת הכביסה, חיים פירק אותה ובדק ביסודיות והסביר לי איך ומה הוא בודק. לאחר הבדיקה והצלחנו להפעיל אותה דרך שקע אחר, כך שהיה נראה שהבעיה היא בחשמל בשקע. לצערי, למחרת הסתבר שהבעיה היא לא בחשמל וגם בשקע אחר המכונה לא פועלת בצורה תקינה. בסופו של דבר לא הצלחנו לאתר במדויק את התקלה. חיים אדם מאוד נחמד, אמר מראש כמה יעלה, עבד בתנאים פיזיים לא הכי נוחים ולמרות זה גילה סבלנות רבה והיה נעים ואדיב.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 208 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק