מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.92
מחיר 9.80
איכות 9.90
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילן אלרון, קרית חיים.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
בדיקת תנור בלרס בן 10 שנים שהצריך החלפת גוף חימום תחתון.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! החלטנו בעצה אחת לא להתקדם עם העבודה. חיים הסביר כיצד ניתן לבצעה אותה במועד אחר, ועזר להחזיר את התנור למקומו, תוך הקפדה על בידוד חברתי מפאת קורונה. לא אהסס להזמין את חיים שוב בעת הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דויד צביאלי, קרית ביאליק.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת לנזילה בצינור של מדיח כלים.
חוות דעת:
שירות מצוין. היה אדם ישר, ממש בחור זהב. הייתי מדרג אותו 4 מיליון!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליסה סטנונובסקי, קרית מוצקין.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת קונסרוקטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף מאירי, קרית אתא.
אשרור: 26/06/2020
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
החלפת טרומסטט בתנור של חברת אלקטרלוקס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת ולקח מחיר אחלה בעיני, הגיע בזמן שהוא אמר ועבד בצורה מאוד מקצועית, הראה לי כל דבר שהוא עושה והיה לו חשוב שאני אבין מה שהוא עושה ובנוסף הוא בדק בסוף שהתנור עובד והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי פרץ, קרית חיים.
משוב: 23/06/2020
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון א. קרית אתא.
משוב: 18/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון תקלה של חשמל שקופץ בדירה עקב רטיבות.
חוות דעת:
אין דברים כאלה! פתר לי את הבעיה בטלפון מבלי להגיע לדירה וללא תשלום. בן אדם מדהים!! ציון 1000%.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איה סמואלי לייכטג, קרית חיים.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום למכונת כביסה של חברת ‏Bosch.
חוות דעת:
הוא היה נפלא! בן אדם ממש אדיב, נעים, נתן תחושה שהוא מאוד מבין ומכל הבחינות הוא היה 100%. נתן טווח הגעה והודיע כמה דקות לפני שהגיע, הוא אמר לפני ההגעה כמה הוא מניח שזה יעלה ומה הבעיה ובאמת כך היה. המכונה עובדת מצוין ואני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה מקלנבורג, קרית ביאליק.
משוב: 12/06/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבה במכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן, עשה בדיקה יסודית, הסביר כל פעולה שהוא עשה ועשה עבודה טובה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון צין, קרית מוצקין.
אשרור: 27/04/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במדיח כלים של חברת בלומברג.
חוות דעת:
היה מצויין, הגיע בזמן, המחיר סטנדרטי לדעתי, מקצועי מאוד והמכונה עובדת כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה ר. קרית ים.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היתה בעיה עם מכונת הכביסה אצל סבא שלי. התקשרתי לחיים והסברתי לו. היה נחמד והגיע יום למחרת. הוא ישר גילה מה הבעיה, החליף רכיב והכל הסתדר. היה כיף לתקשר איתו. גם לגבי תשלום הסכמנו על העברה נוחה כיון שלא נפגשתי איתו. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 277 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק