מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.99
מחיר 9.81
איכות 9.91
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי לוי, קרית ביאליק.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר של חברת סמסונג כולל החלפת חיישן.
חוות דעת:
הוא ממש בסדר גמור! תיקן כמו שצריך ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו שפר, קרית ביאליק.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה של חברת בוש, והחלפת מנורה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי אמין, יסודי, השקיע מזמנו והוא ראוי לציון ולשבח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוני כרמלי, קרית ים.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של BOSCH.
חוות דעת:
הוכיח בקיאות בזיהוי התקלה (למרות שבתחילה סברתי שהתקלה היא אחרת מהאיבחון שלו). נקב מראש במחיר ובאופציה שעומדת לרשותי, ווידא שאני מבין. עמד בלו"ז שהבטיח ואפילו תיקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני לייקין, קרית מוצקין.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איציק ק. קרית מוצקין.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
שירות מעולה, שאל את השאלות הנכונות עוד לפני שהגיע, הוא זיהה את הבעיה ועשה בדיקה מקיפה. הסביר מה במסגרת האחריות, עשה את העבודה כמו שצריך, תיקן את התקלה וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל מדמון, קרית ים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
ניסים היה נחמד, מקצועי ועשה עבודה טובה. אני ממליץ :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת גיטין, נשר.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החליף חיישן במקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! נתן שירות אדיב ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר רוזנברג, קרית ביאליק.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת פרידמן.
חוות דעת:
ראשית, מגיע לו כל מילה חיובית שאפשר להגיד על בעל מקצוע, הוא היה מעולה! לקח מחיר הוגן לדעתי ובאמת יש לי רק מילים טובות וזה מה שאני מצפה מאיש שירות, שיהיה הוגן, ישר ומקצועי. הוא בדק מקרר שקיצר וזיהה את זה מיד. אמר שהלך המדחס ושלא כדאי להחליף, כי זה יעלה כמעט כמו מקרר חדש. הייתי מאוד מרוצה ונותן לו אפילו 11 אם היה אפשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כוכב כ. נשר.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר סמסונג שתי דלתות. החלפת חיישן הפשרה והפשרת סוללה במקפיא.
חוות דעת:
היה מצוין! מרוצה מאוד! פשוט בנאדם מקסים, ישר ואכפתי. הזמנתי אותו לאחר שבעל מקצוע אחר לא מקצועי לא תיקן טוב את המקרר. ניסים הסביר לי כל דבר שעשה ומה התקלה. התקשר גם אחרי לוודא שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה לוינזון, קרית ים.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית טמפרטורה במקפיא.
חוות דעת:
הוא מצוין. הגיע מאוד מהר, נכון לעכשיו עשה עבודה בסדר גמור, לקח מחיר סביר לדעתי ואני מרוצה מהמקצועיות שלו. הוא פשוט איש מקסים ומומלץ בכל פה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 366 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק