מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.96
מחיר 9.83
איכות 9.89
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יואב יעקובי, קרית מוצקין.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבה מים במדיח כלים בוש.
חוות דעת:
באופן כללי היה בסדר גמור! הוא הגיע מהר מאוד ובזמן שקבענו, זיהה את הבעיה מהר, עשה עבודה טובה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עליזה ספיבק, קרית מוצקין.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
שירות מצוין, עבודה מסורה. בן אדם נחמד ועומד בזמנים. לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון פרץ, קרית ים.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
הפשרת סוללה ופתיחת סתימה בניקוז מקרר חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע אליי תוך שעה, המחיר סביר והוגן. הגיע אליי באותו ערב לבדוק שהכל תקין ועובד מרצונו החופשי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה קוגן, קרית ביאליק.
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
איתור דליפת גז במקרר.
חוות דעת:
ניסים טכנאי מאוד מנוסה ומקצועי. גילה תקלה במקרר מאוד נדירה וקשה לגילוי. ניסה לתקן אותה בכמה דרכים , היה אצלי כמה פעמים עד שתיקן עד הסוף. לא לקח כסף עד שהשתכנע שהביעה נעלמה סופית. אני ממליצה להזמין אותו כשיש לכם תקלות במקרר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי גוטרץ, נשר.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קפיץ בדלת של מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, החליף צ'יקצ'ק מה שהיה צריך, הביא והחליף חלקים במחיר סביר. המדיח עדיין עושה לי בעיות וקראתי לו שוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רעות עדני, קרית חיים.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר.
חוות דעת:
הוא הגיע מספר פעמים לנסות לתקן את הבעיה עד שלבסוף היא נפתרה, אבל אמר שהיא עלולה לחזור. לביינתים הכל עובד. הוא היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינה כגן, קרית מוצקין.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בלומברג.
חוות דעת:
היתה נזילה בחיישן והוא תיקן אותו. היה ממש בסדר, עבד דיי קשה ולקח מחיר ממש טוב. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן ר. קרית ביאליק.
אשרור: 21/01/2020
משוב: 22/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מצוין, אדיב, מקצוען ובעל נסיון. הגיע אלי בעקבות מדיח לא תקין. עבד בצורה מהירה ונקיה, היה בעל ידע ונסיון והסביר על הבעיה, ונתן לי אפשרות להחליט כיצד להמשיך. אפילו הסכים להגיע לאחר אותו יום על מנת לנסות תיקון נוסף ועל חשבון הזמן שלו. מומלץ :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינגה כהן, קרית ביאליק.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! נכון להיום המקרר עובד ותקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה חיים, קרית ביאליק.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת ווירפול.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא עשה עבודה מקצועית והגיע בדיוק חצי שעה מהרגע שדיברנו. לדעתי הוא לקח סכום סביר מאוד. שמרתי את הפרטים שלו ואני בטוח אעזור בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 451 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק