מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.92
מחיר 9.77
איכות 9.93
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רונן שפר, קרית אתא.
אשרור: 29/07/2020
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג שכלל החלפת חיישן.
חוות דעת:
היה אחלה, מגיע לו מאה מתוך מאה! הוא נתן אחלה שירות, לא נתקלתי בשירות כזה! הוא הגון במחיר ובשירות עצמו. הוא ממש צדיק, כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מרים פאר, קרית ביאליק.
אשרור: 21/07/2020
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
הוצאת עצם זר ממשאבה במכונת כביסה.
חוות דעת:
ניסים אדם מדהים! היה אצלי טכנאי שהגיע לפניו ובקושי הסתכל על המכונה לפני שאמר מה הבעיה. לא סמכתי עליו שיתקן את הבעיה אז ישר נכנסתי למידרג כי אני הכי סומכת על הבעלי מקצוע משם. ניסים הגיע וישב בסבלנות ובדק את המכונה בצורה יסודית ומקצועית. הוא היה צריך לפרק את דלת המכונה כדי לחלץ את מה שנתקע שם בפנים ופתר את הבעיה בצורה יפה, נקייה ומכובדת. הוא הקשיב לכל מה שהיה לי להגיד, הוא אדיב ונחמד ואני ממליצה עליו בחום. מילה שלו זו מילה, הוא הגיע בזמן והיה נעים הליכות, אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו. במילה אחת הוא היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן סלע, קרית חיים.
משוב: 09/07/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת ניקוז של מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד מקצועי, עשה את העבודה לשביעות רצוננו, המחיר היה הוגן והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי ריינר, קרית ים.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז של מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה מאוד מקצועי ומאוד ענייני. הגיע תוך שעה מהרגע שדיברנו איתו, התחייב למחיר מסוים ועמד בו. הכי חשוב זה שהוא נתן תחושה של אמינות, הסביר בדיוק מה הבעיה ופתר אותה. לאחר מכן התייעצנו איתו על רכישה עתידית של מקרר חדש והוא עזר מאוד. אין לי ספק שאני אקרא לו שוב במידה ונצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר דואק, קרית מוצקין.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת Haier שכלל הפשרה של הסוללה.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה. הוא היה מאוד מקצועי, בחור על הכיפאק ומתחשב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Rinat B. קרית ביאליק.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר פנימי במקרר של חברת Beko.
חוות דעת:
הוא מצוין, אני ממש מרוצה. הוא היה מאוד מקצועי ונעים, עשה עבודה ממש טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא ג. נשר.
משוב: 26/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת ווירפרל.
חוות דעת:
הוא אבחון שהתקלה בכרטיס ואמר שהוא לא תקין, בסוף גילינו שיש לנו ביטוח אז הוא החזיר אותו וקראנו לביטוח. הוא היה מצוין, מאד אדיב ולא גבה תשלום בפעם הראשונה כי זה היה עבודה ממש מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי שני, קרית אתא.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי. התאורה לא עבדה וגם המדחס לא אבל כנראה שזה היה משהו נקודתי. התחושה הייתה שהמקרר הפסיק לעבוד אז הוא יעץ לי לבדוק את הנורה ולנתק את המקרר וגיליתי שהמנורה שרופה. החלפתי אותה והמקרר חזר לעבוד. יש לי רק מילים חמות לומר עליו כי הוא יכל להציע להגיע והוא בחר להיות ישיר וענייני.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גאולה דון יחיא, קרית ים.
אשרור: 14/06/2020
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי חלק ובדיקה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
ניסים הגיע, בדק את המקרר, ניקה חלק ואבחן במקצועיות רבה שצריך להחליף כרטיס. הוא היה הגון ביותר ולא גבה כלל תשלום על העבודה וגם לא על ביקור. מעולם לא נתקלתי בבעל מקצוע ישר כזה. בעידן זה של "אנשי מקצוע" לא ישרים, מגיע לו ציון לשבח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלורה שטרית, קרית חיים.
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים מחברת בוש.
חוות דעת:
הוא בא די מהר, בדק באופן יסודי ומקצועי, בחור אמין והגון גם במחיר, למרות שיחד הגענו להחלטה שלא כדאי לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 603 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק