מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.95
מחיר 9.72
איכות 9.88
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אולג קלצקין, קרית מוצקין.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים מסוג bosch. תיקון נזילה לאיזור המנוע במדיח. איתור תקלה, הידוק ברגים וריקון מים.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! רמת שרות גבוה מאוד. הסבר קצר על התקלה לפני, והתראה לפני הגעה. תקשרות קלה ונוחה. מחיר הוגן וביקה לאחר התיקון. ניסים חזר אלי לאחר מספר ימים ובדק שהכל תקין והתקלה לא חזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יבגני שניידר, קרית ים.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במקרר של חברת האייר.
חוות דעת:
היה מעולה! מכל הבחינות: היחס, השירות, המחיר, עמידה בזמנים, המקצועיות והכנות. הוא לא רצה להגיע ולעשות עבודה בלי להכיר אותה, קשה למצוא אנשים מקצועיים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סולנג עובדיה, קרית ביאליק.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מד גובה מים במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה עשר בהכל! היה נדיב, עשה את העבודה כמו שצריך, חיכה לראות שהכל עובד ואמר שאפשר לפנות אליו לכל תקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי ברק, נשר.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר חברת LG.
חוות דעת:
עשר בכל הדברים! הגיע בזמן, מאד אמין וסבלני. הסביר מה הוא בודק ומה נדרש לתקן, בהחלט אזמין אותו גם להבא לכל תיקון שאדרש על ידי טכנאי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלבה רבינוביץ, קרית ים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל פתיחת סתימה ותיקון דלתות וגומיות.
חוות דעת:
הוא עשה מעל המצופה, מתוך 10 הוא היה 11, הכול היה כמו שצריך והיינו מאוד מרוצים
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף טיבי, קרית מוצקין.
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינורית ניקוז במקרר מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
ניסים נתן שירות חבל על הזמן, הוא היה אדיב, מקצועי, עלות העבודה הייתה הוגנת ותיאם חצי שעה לפני הגעה, אנחנו מבסוטים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן לקר, קרית חיים.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה מקצועי, נחמד ואמין מאוד, הכל היה ממש עשר! ממש מגיע לו ציון גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה שיינברג, נשר.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, התרשמתי ממנו ממש לטובה, אני ממליצה עליו בחום! הוא היה סופר נחמד, זמין, הסביר הכל, אדם מקסים, הגיע בזמן ומכיוון שזה היה ממש תיקון פעוט שזה סידור של הגומי במדיח הוא החליט לא לגבות עלות על העבודה ואני מאוד הערכתי את זה, את הכנות והיושר שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי קרויטורו, קרית מוצקין.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה אחלה ולגמרי בסדר גמור! הוא גם היה מקצועי, גם יסודי וגם חיפש את התקלה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס ו. קרית ביאליק.
משוב: 22/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת חיישן מים במדיח כלים חברת סימנס.
חוות דעת:
היה מצויין! מהיר, מקצועי, איתר את התקלה והשתמש בחלק מקורי להחלפה. מחיר נמוך יחסית לעבודה וחלק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 493 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק