מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.98
מחיר 9.88
איכות 9.94
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליליה חברת אוויג'נס, נשר.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי מדיח כלים של חברת סמסונג.
חוות דעת:
עשה עבודה יפה מאוד! הגיע מהר, היה שירותי ונעים. הוא גם התקשר בסוף היום לבדוק שזה תקין ושאנחנו מרוצים מהניקיון של המדיח. היה מעולה, הוא מאוד שירותי וכל הכבוד לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יבגני לייקין, קרית מוצקין.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליאורה לוינזון, קרית ים.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית טמפרטורה במקפיא.
חוות דעת:
הוא מצוין. הגיע מאוד מהר, נכון לעכשיו עשה עבודה בסדר גמור, לקח מחיר סביר לדעתי ואני מרוצה מהמקצועיות שלו. הוא פשוט איש מקסים ומומלץ בכל פה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק ק. קרית מוצקין.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
שירות מעולה, שאל את השאלות הנכונות עוד לפני שהגיע, הוא זיהה את הבעיה ועשה בדיקה מקיפה. הסביר מה במסגרת האחריות, עשה את העבודה כמו שצריך, תיקן את התקלה וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל תמיר, קרית ים.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור אפיה שאוב לורנץ.
חוות דעת:
ניסים היה עשר בכל המובנים ואם היה אפשר לדרג יותר מזה אז מגיע לו! התנור שלי מאוד ישן והוא תהה אם אפשר עוד לתקן, אני אמרתי שלא ארצה להחליף אותו אז הסכים לנסות בשבילי להחליף את הגוף חימום ואמרתי לו שאני אחראית לאם זה יעזור להרבה זמן או לא. הוא בא לקראתי מאוד מבחינת התשלום ואני כל כך מרוצה ממנו, אין דברים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלברט אזולאי, קרית ים.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון הזעה קשה בתוך מקרר אמנה.
חוות דעת:
טיפול מקצועי. הגיע בזמן שנקבע. לקח מחיר הוגן. ליווה אותי טלפונית ופיזית אחרי טיפול ופיתרון הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי רואש, נשר.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי כהן, קרית ביאליק.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הוא איתר את הבעיה ושלל תקלות נוספות, לקח מחיר הוגן ונתן אחריות ל3 חודשים הבאים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה רובנפלד, קרית ים.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה! הבנאדם הגיע בזמן כמו שהוא הבטיח. הוא בדק ושאל הכל ותוך 10 דקות עלה על הבעיה ותיקן אותה בזריזות. הוא אפילו השאיר מספר במידה והתקלה תחזור. הכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית אלנקוה, קרית ביאליק.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
איש שירות אמין ונחמד, הגיע ממש מהר ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 413 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק