מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.96
מחיר 9.87
איכות 9.88
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידן ר. קרית ביאליק.
אשרור: 21/01/2020
משוב: 22/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מצוין, אדיב, מקצוען ובעל נסיון. הגיע אלי בעקבות מדיח לא תקין. עבד בצורה מהירה ונקיה, היה בעל ידע ונסיון והסביר על הבעיה, ונתן לי אפשרות להחליט כיצד להמשיך. אפילו הסכים להגיע לאחר אותו יום על מנת לנסות תיקון נוסף ועל חשבון הזמן שלו. מומלץ :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אינגה כהן, קרית ביאליק.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! נכון להיום המקרר עובד ותקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה חיים, קרית ביאליק.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת ווירפול.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא עשה עבודה מקצועית והגיע בדיוק חצי שעה מהרגע שדיברנו. לדעתי הוא לקח סכום סביר מאוד. שמרתי את הפרטים שלו ואני בטוח אעזור בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר רוזנברג, קרית ביאליק.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת פרידמן.
חוות דעת:
ראשית, מגיע לו כל מילה חיובית שאפשר להגיד על בעל מקצוע, הוא היה מעולה! לקח מחיר הוגן לדעתי ובאמת יש לי רק מילים טובות וזה מה שאני מצפה מאיש שירות, שיהיה הוגן, ישר ומקצועי. הוא בדק מקרר שקיצר וזיהה את זה מיד. אמר שהלך המדחס ושלא כדאי להחליף, כי זה יעלה כמעט כמו מקרר חדש. הייתי מאוד מרוצה ונותן לו אפילו 11 אם היה אפשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו שפר, קרית ביאליק.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה של חברת בוש, והחלפת מנורה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי אמין, יסודי, השקיע מזמנו והוא ראוי לציון ולשבח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל א. קרית מוצקין.
משוב: 29/12/2019
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עליזה ספיבק, קרית מוצקין.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
שירות מצוין, עבודה מסורה. בן אדם נחמד ועומד בזמנים. לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליליה חברת אוויג'נס, נשר.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי מדיח כלים של חברת סמסונג.
חוות דעת:
עשה עבודה יפה מאוד! הגיע מהר, היה שירותי ונעים. הוא גם התקשר בסוף היום לבדוק שזה תקין ושאנחנו מרוצים מהניקיון של המדיח. היה מעולה, הוא מאוד שירותי וכל הכבוד לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני לייקין, קרית מוצקין.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליאורה לוינזון, קרית ים.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית טמפרטורה במקפיא.
חוות דעת:
הוא מצוין. הגיע מאוד מהר, נכון לעכשיו עשה עבודה בסדר גמור, לקח מחיר סביר לדעתי ואני מרוצה מהמקצועיות שלו. הוא פשוט איש מקסים ומומלץ בכל פה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 437 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק