מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.94
מחיר 9.78
איכות 9.91
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הילי פז, קרית אתא.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של בוש שקיצר.
חוות דעת:
היה מעולה! זה היה בשביל ההורים שלי והם היו מאוד מרוצים. המחיר, השרות וגם עמדו בזמנים, אני גם אקרא לו אם אצטרך, הוא ממש "יצא צדיק".
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רמי ברק, נשר.
אשרור: 23/05/2020
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר חברת LG.
חוות דעת:
עשר בכל הדברים! הגיע בזמן, מאד אמין וסבלני. הסביר מה הוא בודק ומה נדרש לתקן, בהחלט אזמין אותו גם להבא לכל תיקון שאדרש על ידי טכנאי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד שולמן, קרית ביאליק.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
החלפת טיימר הפשרה ומאוורר במקרר מסוג אמקור.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה. הוא תיקן ופתר את הבעיה מהר והבנתי שהכל היה מוצלח. אני מרוצה, הוא בא בזמן, המחיר קצת גבוה, אבל אלה ככל הנראה העלויות בשוק.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לימור אלרן, נשר.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים שלא הוציא את המים.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא עשה את העבודה בצורה מקצועית ומהירה, היה אדיב, הגיע בזמן ולקח מחיר רק עבור הביקור. הכל מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גאולה דון יחיא, קרית ים.
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי חלק ובדיקה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
ניסים הגיע, בדק את המקרר, ניקה חלק ואבחן במקצועיות רבה שצריך להחליף כרטיס. הוא היה הגון ביותר ולא גבה כלל תשלום על העבודה וגם לא על ביקור. מעולם לא נתקלתי בבעל מקצוע ישר כזה. בעידן זה של "אנשי מקצוע" לא ישרים, מגיע לו ציון לשבח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד גריאני, קרית אתא.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מד גובה מים במדיח של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז! מעולה, שירותי, אדיב, מקצועי ופתר את הבעיה במהירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרצל שמואל, קרית מוצקין.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
פירוק ושחרור נעילה בדלת מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא מקצועי, הגיע במהירות וזיהה את התקלה. היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינגה כהן, קרית ביאליק.
אשרור: 30/04/2020
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! נכון להיום המקרר עובד ותקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן שפר, קרית אתא.
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג שכלל החלפת חיישן.
חוות דעת:
היה אחלה, מגיע לו מאה מתוך מאה! הוא נתן אחלה שירות, לא נתקלתי בשירות כזה! הוא הגון במחיר ובשירות עצמו. הוא ממש צדיק, כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן ריכטר, נשר.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
החלפת חיישן הקפאה במקרר מסוג סמסונג.
חוות דעת:
היה סבבה, הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 553 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק