מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.97
מחיר 9.78
איכות 9.85
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלי מזרחי, קרית מוצקין.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של בלומברג 4 דלתות.
חוות דעת:
ניסים היה טוב מאוד, התרשמתי ממנו מכל הבחינות, שמרתי את המספר שלו ואמליץ עליו לאחרים! בן אדם חבל על הזמן, חמישה כוכבים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור הקריות

אלברט אזולאי, קרית ים.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון הזעה קשה בתוך מקרר אמנה.
חוות דעת:
טיפול מקצועי. הגיע בזמן שנקבע. לקח מחיר הוגן. ליווה אותי טלפונית ופיזית אחרי טיפול ופיתרון הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה גור, קרית אתא.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט והפשרת מקרר אמקור.
חוות דעת:
ניסים היה פשוט מצויין. עליתי על התקלה באמצע הלילה, וכבר ב6 בבוקר הוא הציע לי לתאם איתו הגעה, והוא הגיע בתוך שעות ספורות בדיוק בשעה שאמר, תיקן את המקרר והוא עובד מצויין עכשיו! המחיר היה סביר מאוד לדעתי, היחס שלו היה נחמד והוא עבד נקי ומסודר. אני מבסוט מאוד מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה איסטנר, קרית אתא.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר מחברת BEKO.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע במהירות, נתן מחיר הוגן, טיפל בבעיה והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית זיגלר, קרית חיים.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנועים כנפיים וקבלים במעבה והוספת גז למקרר.
חוות דעת:
הוא שירותי בצורה בלתי רגילה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני מ. נשר.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות עדני, קרית חיים.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת תעלה שנסתמה במקרר.
חוות דעת:
היה מעולה מבחינת המקצועיות, הסבלנות, הוא הסביר הכל ובאמת נתן מענה להכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תובל קיין, קרית מוצקין.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון טיימר במקרר.
חוות דעת:
היה שירות מצוין. הגיע בזמן מתי שקבענו וסידר מה שרציתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית גיל, נשר.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר של מקרר ותיקון נזילה במקרר חברת אמקור.
חוות דעת:
היה מצוין. אני מרוצה מהמחיר והשירות. הוא עשה עבודה מצוינת, היה יסודי ומצא את כל הבעיות, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עמרי לוי, קרית חיים.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
ניסים הוא אח! בחור מקצועי והדירוג שלו מאוד נכון כלפיו באתר. הוא היה אדיב, נתן התראה של שעתיים והגיע אחרי שעה, אמר שבמידה וישנה בעיה בימים הקרובים הוא יחזור שוב ללא עלות והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 329 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק