החלפת דמפר חדש וסטופרים לדלת במקרר 4 דלתות של חברת Sharp.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, מאד הוגן, אמר מראש כמה עולה כל חלק וחלק, היה זמין, הגיע בזמן שאמר והצליח לפתור את תקלה. הוא לוקח פחות מהחברה והגיע יותר מוקדם ממה שהם יכלו להגיע והמקרר עובד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל גילדין, כפר גלים.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקפיא ומדחס, וכיוון דלת מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, המחיר היה הוגן מאוד, הוא היה ממש טוב מכל הבחינות, שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דקלה כ. מגדים.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מדחס.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה ממש שירותי ומקצועי. נתן לי שירות אדיב ותיקן את הבעיה! הוא התקשר בערב לראות שזה עובד והכל בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמרה סדן, בית אורן.
אשרור: 26/11/2018
משוב: 27/09/2018
תיאור השירות:
החלפת בורר בתנור אפייה של חברת בלרס.
חוות דעת:
שירות מצוין. ניסים מקצועי, אדיב, לקח מחיר הוגן והיה אחלה. הכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גד כהן, קרית טבעון.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר מחברת שארפ.
חוות דעת:
היה נהדר, חבל על הזמן, הוא הגיע צ'יק צ'ק ואפילו הקדים, ניקה ופירק חצי מהמקרר והשאיר מקרר חדש, אשתי אומרת שהיא לא פגשה בעל מקצוע כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף בנעים, חיפה.
אשרור: 12/08/2023
משוב: 09/05/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב לרנר, חיפה.
אשרור: 28/06/2023
משוב: 26/03/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
טליה א. חיפה.
משוב: 15/05/2023
תיאור השירות:
איתור תקלה במדיח כלים מחברת BOSCH.
חוות דעת:
ניסים היה אחלה, מאוד זמין, בדק בצורה יסודית ובסופו של דבר לא אותרה נזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילה שקד, קרית טבעון.
אשרור: 29/01/2023
משוב: 29/11/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
אלכסנדר נודלמן, חיפה.
משוב: 20/11/2022
תיאור השירות:
החלפת פלסטיקה ומעצור לדלת מקרר 4 דלתות של חברת Sharp.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, אבל אני בעצמי הייתי צריך לנקות את הגריל של המקרר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1042 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נסים הוא טכנאי מוצרי חשמל.
כך הוא מספר: ״אני מתמחה בתיקון מקררים ומדיחי כלים ומעניק שירות אדיב ומקצועי״.
תחומי התמחות
:: תיקון מקררים
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מכונות כביסה
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.