השירות היה מעל המצופה! הוא היה סבלני, אדיב, ענה על השאלות ששאלתי ומאוד מקצועי. הוא עמד בזמנים שקבענו, הגיע וישר התחיל לעבוד, עלה על התקלה צ'יקצ'ק ונתן טיפים להמשך. מחיר הגון מאוד בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלירן לוי, עכו.
משוב: 01/06/2021
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מקצועי, עמד בזמנים, תיקן בדיוק את מה שצריך ולא מעבר.
קיבלתי שירות מניסים והשירות שלו היה מצוין! קודם כל הוא הגיע בזמן, הסביר מה התקלה, הדריך אותי לפני איך לטפל בטלפון והביא את המקרר למצב טוב יותר משהיה לפני התיקון! הוא גם היה איש אסתטי, נקי, מסודר, הוא עבד מאד מסודר ומאד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון פופקו, עכו.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון משאבה במדיח כלים של חברת אינדסיט.
חוות דעת:
הוא סידר ופתר אתה הבעיה, כל הכבוד לו. הוא בדק את כל המדיח והמשאבה בינתיים עובדת.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל עמר, עכו.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני על כיוון מד טמפרטורה במקרר של חברת האייר.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא עזר לי בטלפון. היתה לי בעיה בווסת של הטמפרטורה במקרר. הוא הסביר לי איך לכוון את מד הטמפרטורה וזה פתר לי את הבעיה. הוא היה ממש בסדר, אדיב ונחמד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
נירה שיף, עכו.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין, הוא הגיע בזמן היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נירה שיף, עכו.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
חיבור צינור במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
שירות בסדר, הוא תיקן ובסוף התרשמנו שזה לא עזר אז קנינו כבר מדיח חדש. הוא הגיע בזמן, נחמד ואדיב. התרשמתי שהוא מקצועי אבל שלא היה אפשר לטפל בזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גד כהן, קרית טבעון.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר מחברת שארפ.
חוות דעת:
היה נהדר, חבל על הזמן, הוא הגיע צ'יק צ'ק ואפילו הקדים, ניקה ופירק חצי מהמקרר והשאיר מקרר חדש, אשתי אומרת שהיא לא פגשה בעל מקצוע כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף בנעים, חיפה.
אשרור: 12/08/2023
משוב: 09/05/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1042 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נסים הוא טכנאי מוצרי חשמל.
כך הוא מספר: ״אני מתמחה בתיקון מקררים ומדיחי כלים ומעניק שירות אדיב ומקצועי״.
תחומי התמחות
:: תיקון מקררים
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מכונות כביסה
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.