מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רום
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.78
מחיר 9.62
איכות 9.88
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 18 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שוקי נגר, יהוד.
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
שירות הסעות לאטרקציות עובר קייטנת הפועל בני יהוד.
חוות דעת:
הוא מצוין, אני ממליץ מכל הלב! השירות שלו טוב, מגיע בזמן, הוגן ונוח מבחינת מחירים. אנחנו מרוצים ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב פלד, תל אביב.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
הסעה מהרצליה לנתב"ג ומנתב"ג להרצליה ל-15 אנשים באמצעות מיניבוס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ממש בסדר גמור. הכל היה לפי המתוכנן, הוא הגיע בזמן ועשה מה שציפינו ממנו לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה גולדברג, רמת גן.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
הסעה ליום אחד עבור אירוע חברה מפתח תקווה לירושלים.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין, הוא עמד בזמנים, היה מאוד נחמד ומקצועי. 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן ניקחה, תל אביב.
אשרור: 25/08/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
הסעה לתלמידים במיניבוס מתל אביב לאזור חיפה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה איתי בקשר תמיד והיה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל פנחס, גבעת שמואל.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
הסעה מגבעת שמואל לנתב"ג ומנתב"ג לגבעת שמואל עם מיניבוס בעל 19 מקומות כולל תא מטען גדול.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא בן אדם מאוד נחמד, עזר לנו לפרוק ולהרים והיה מאוד מנומס. בנסיעה הלוך הוא התעכב ב-10 דקות כי לא מצא את הרחוב, אבל זה התקזז עם זמן הנסיעה שהיה קצר יותר בעשר דקות מהזמן המשוער ובנסיעה חזור הוא איחר שוב ב-10 דק כי היה לו פנצ'ר. נוסף על כך הוא התבלבל וכמעט הגיע יום לפני. מעבר לזה המחיר שלו היה מצוין ולמרות שהתווספה עוד משפחה עם ילדים בחזור, הוא השאיר את המחיר כמו בהלוך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל למדן, תל אביב.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
שירותי הסעות לתיירים.
חוות דעת:
שירות מצוין! אני מבסוט ממנו עד עכשיו, אמשיך לעבוד איתו וממליץ בחום. רום מקצועי, אחראי ומגיע בזמן. אני פונה אליו כשאני צריך, הוא נותן הצעה ומתאים את עצמו אליי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן עמיתי, מודיעין.
אשרור: 31/03/2019
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
הסעת תיירים ביום טיול מהמרכז לירושלים וחזרה.
חוות דעת:
הוא היה אמין, דייקן ואדיב. הוא לקח מחיר טוב והוא אדם מאוד נעים והכל היה היה בסדר גמור ומצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים זדוף, מבשרת ציון.
אשרור: 27/01/2019
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
הסעה של 20 איש בתוך ירושלים.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד. הזמנו הסעה ל20 איש שתקח אותנו מהמלון לכותל ובחזרה. הוא הגיע בזמן, דייק והמיניבוס שהגיע היה חדש ונקי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי גורדייב , רחובות.
משוב: 27/09/2018
תיאור השירות:
הסעת קבוצה מרחובות לתל אביב ובחזרה.
חוות דעת:
עשו עבודה טובה! מחיר מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגיל מעוז, הרצליה.
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
שירותי הסעות לימי כיף עבור חברת הייטק.
חוות דעת:
הוא שירותי מאוד, ההסעות נוחות ונעימות לנסיעה, הוא זמין ואדיב, אנחנו עובדים איתו באופן קבוע ומאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת הסעות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הסעות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק