מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.71
מחיר 9.67
איכות 9.74
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אופיר ק. תל אביב.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה ממש נפלא! בעל מקצוע יוצא מן הכלל. מאד אדיב,זמין ונעים. מקצועיות במקום הראשון. הרגשתי ממנו שהוא מאד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ש. תל אביב.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מפסק תלת פאזי ושקע משולש.
חוות דעת:
בסופו של דבר התיקון בוצע, אך היו חסרים חלקים ובעל המקצוע נאלץ לנסוע לרכוש אותם מה שעיכב משמעותית את סיום התיקון.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
5
יחס
8
7
כללי
גירסאות
אלי ב. תל אביב.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דימר, התקנת מנורות וגופי תאורה.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, ניסים הגיע בזמן, היה מאוד זמין, סבלני, המחיר היה הוגן לדעתי אך מבחינת האסתטיקה העבודה לא בוצעה בצורה הכי יפה והייתי צריך להעיר לו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שי פינקלשטין, תל אביב.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל, מספר גופי תאורה ומפזר חום.
חוות דעת:
סבבה היה מעולה. הגון עשה את העבודה ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי פ. תל אביב.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד חשמלי, שני שקעים ונורה בתוך מנורת תקרה מתברגת.
חוות דעת:
היה מצויין! ניסים מקצועי, נתן מענה להכל, הקפיד במסירות על ניקוי המקום אחרי עבודה שדרשה קידוח ומעבר לכך הוא אדם ממש נחמד. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר בן צבי, תל אביב.
משוב: 02/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורת פלורסנט.
חוות דעת:
מקצוען, מהיר וסירב לצאת מהבית עד שהכל היה נקי ומסודר, בקיצור היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג׳רמי אלפסי, תל אביב.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאד, אדיב, מקצועי, הוגן במחיר והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים גרשון, תל אביב.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
התקנת 2 מנורות תקרה.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר גמור, היה אדיב מאוד, אני חושב שהוא בעל מקצוע טוב, התרשמתי מאוד מזה שבסוף העבודה הוא ניקה וסידר אחריו הכל ואני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון מוטי, תל אביב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
התקנת שקע, חיזוק שקעים והחלפת סטארטר.
חוות דעת:
מומלץ בחום, מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן אבו, תל אביב.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
התקנת 2 מנורות, החלפת מאיץ חום בדוד שמש והתקנת נקודות חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
איש מקסים ובעל מקצוע ברמה גבוהה! הוא הגיע בזמן שקבענו, גבה מחיר הוגן וביצע עבודה מקצועית. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 353 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק