מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.68
מחיר 9.23
איכות 9.51
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אודי סלע, נס ציונה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי קולטים של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא אחלה בנאדם. אני מרוצה מהיצירתיות שלו והמחיר הסביר. הוא הציע פתרון אחר ממה שחשבתי שיציע והפתרון היה פשוט מצוין. הוא הגיע מהר ובזמן ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יפית בן ארויה, יבנה.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מערבל בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין מצוין! ממש מומלץ בחום, הוא בן אדם מקסים, אדיב ומאוד אכפתי. הזמנתי אותו והוא הפתיע אותי והגיע באותו היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי ד. רחובות.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת חשמל בדוד חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה! חיים הגיע בהתראה קצרה, עבד במקצועיות והמחיר היה מאוד הוגן. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארי צור, רחובות.
אשרור: 05/05/2019
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת חשמל בדוד שמש שכלל טרמוסטט ומערבל מים.
חוות דעת:
מעולה, הוא אחלה איש מקצוע! הוא מאוד הוגן, הוא יודע לעבוד והוא מאוד נחמד. אני המלצתי עליו לכל קרובי משפחתי וגם הם נעזרו ושמחו בשירותיו. אפשר לסמוך עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה רן, רחובות.
אשרור: 25/03/2019
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
החלפת קולט.
חוות דעת:
היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר זהר, נס ציונה.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום, תרמוסטט וניקוי דוד.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יניב וינר, נס ציונה.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
ניקוז וניקוי אבנית, החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש חשמלי.
חוות דעת:
הוא הגיע ולא פתר לי את הבעיה לשמה הוא הגיע. הייתה לי בעיה שלא היו מים חמים והוא טען שזה יפתור את הבעיה אבל זה לא עשה את זה והיה צריך להחליף הכל ולהזמין מישהו אחר. הבעיה העיקרית שהייתה לי עם חיים היא עוגמת הנפש שנגרמה כתוצאה מגילוי שהדוד חשמל הושאר לא מחובר להארקה ובעצם גרם לסכנת נפשות לכל האנשים שגרים בבית כולל ילדים. הוא אמר שהכל יהיה בסדר ובסוף שום דבר לא תוקן. אם הדוד היה דלוק והייתי מדליק מים מאיפה שהוא אז הזרם חשמל היה יכול לצאת מאותו ברז, פשוט סכנת נפשות!
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
צח אסף, רחובות.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש גדול כולל ניקוי.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. התקשרתי אליו ונתן לי מראש את המחירים. אמר מה הוא חושב שזה, הגיע מהר מאוד ועלה לגג לבדוק. טיפל בזה כמו שצריך ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון שמש, רחובות.
אשרור: 06/03/2019
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת נמרוד.
חוות דעת:
היה שירות מעולה, הוא הגיע לפני כן, בדק את הבעיה ועדכן אותי לגבי ההסדרים. הוא הגיע בזמן ואני מרוצה מאיכות העבודה, אני חושב שהוא בעל מקצוע שצריך לציין אותו לשבח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ברודי, רחובות.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
תיקון של דוד, החלפת פלאנג' ותרמוסטט.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 658 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק