מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.86
מחיר 9.67
איכות 9.81
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סלביק ל. ראשון לציון.
משוב: 09/01/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניסים ש. ראשון לציון.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד משולב והוספת צינור לניקוז.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. מקצועי, עלה ישר על הבעיה והוסיף עוד צינור לניקוז המים כדי שהבעיה לא תחזור על עצמה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טל מ. ראשון לציון.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום וטרמוסטט.
חוות דעת:
הגיע מהר היה מקצועי ומחיר הגון! אני שמרתי את המספר שלו במידה ואצטרך בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי ביבי, ראשון לציון.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש והחלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה מדהים, קשוב, מקצועי, שירותי, איתר את הבעיה וניקה אחריו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאון פישניאק, ראשון לציון.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שעון דוד.
חוות דעת:
הגיע מהר לאחר שהתקשרתי, עלה מהר על הבעיה ותיקן במקום במקצועיות ובמהירות. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני ט. ראשון לציון.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דודים.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה אדיב מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פנינה רון רון, ראשון לציון.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי דוד שילוב מאבנית, שנמצא על גג רעפים.
חוות דעת:
העבודה בוצעה אצל הדיירת שלי ואני לא הייתי בארץ בזמן העבודה. היה משהו שמאוד מאוד הפריע לי - ביקשתי ממנו שיצלם לי את המצב של הדוד כדי שאני אראה במקביל לעבודה מה קורה, ואני גם פניתי אליו מיד בתחילת העבודה שישלח לי תמונות והוא לא עשה את זה. אני לא אהבתי את זה, בעיניי זה מאוד מביך, לא בסדר ולא לעניין. הוא הביא לי עבודה מוגמרת וסכום שאני צריכה לשלם וזה ממש לא מכובד, אני לא יודעת אפילו מה הוא עשה בדיוק ואני יצאתי בהרגשה רעה ועם כאב בטן מכל הסיפור. הוא לא מילא בקשה שלי שבוודאות ידע שביקשתי ואני עכשיו לא יודעת מה הוא עשה שם ועל מה גבה את הכסף.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורנה ב. ראשון לציון.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
איטום חוטי חשמל בגג עקב דוד שקיצר.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הגיע בזמן ועמד במילה שלו, אמין והסביר מה הבעיה, לקח מחיר סביר והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת שקולניק, בית דגן.
משוב: 26/12/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פבל גרשקוליץ, ראשון לציון.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
הוצאת צינור ניקוז של הדוד.
חוות דעת:
היה מצוין! הוציא צינור ניקוז לגג מחוץ לחלל שבו נמצא הדוד. סיים תוך דקה. שלמתי רק על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 732 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק