מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.88
מחיר 9.56
איכות 9.75
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אתגר צמיר, ראשון לציון.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור של דוד שמש מחברת כרומגן 150 ליטרים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ועמד בזמנים שקבענו. היה צריך להחליף קטע של צינור וזה דרש ממנו לעלות על הגג ולסגור את המשאבה. ניקה אחריו וסך הכל עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא קיפניס, ראשון לציון.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
העברת דוד שמש קיים למקום אחר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, הוא בדק והתקין בסדר גמור. המחיר היה לפי דעתי קצת יקר בשביל שעה וחצי עבודה.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רותם קורנר, ראשון לציון.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור של דוד שמש וניקוי קולט.
חוות דעת:
היה נהדר! הוא היה אמין ואדיב, עשה עבודה מהירה ומקצועית. באמת תותח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית תבורי, ראשון לציון.
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור קרוע של חיבור בין הדוד לקולט.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים!הגיע במהירות רבה. היה מקצוען ואמין והמחיר היה סביר. נתן הבט מקצועי על הדוד והצנרת והמליץ המלצות חשובות לגבי ההתקנה ואחזקת הדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה טוהר, ראשון לציון.
משוב: 09/06/2020
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילדה ב. ראשון לציון.
משוב: 07/06/2020
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נתן הימל, ראשון לציון.
אשרור: 07/06/2020
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מערכת חשמל בדוד.
חוות דעת:
נענה לקריאה באופן מייד. על סמך תאור הבעיה נתן הערכה לגבי הדרוש תיקון. על סמך שליחת תמונה הגיע עם כל הדרוש לתיקון. השירות היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ב. ראשון לציון.
משוב: 05/06/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת פגומה של מים קרים וחמים כולל עבודת חציבה.
חוות דעת:
רק שבחים! החליף צנרת פגומה של מים קרים וחמים שנכנסים ויוצאים מהדוד כולל עבודת חציבה ברצפת בטון. עבודה מקצועית מאד. מחיר הגון ביותר והתנהגות מופתית. ממש מלאך משמיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל אלוש, ראשון לציון.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
חיים היה אחלה גבר שבעולם! מקצועי מאוד, תקתק את העבודה ולקח אחלה מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני ק. ראשון לציון.
משוב: 21/05/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 885 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק