מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סער
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.88
מחיר 9.43
איכות 9.72
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל לינצנר, בית חלקיה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בתקרה שבין שתי קומות בבית פרטי.
חוות דעת:
היה נראה סבבה בינתיים, נתן שירות מצוין. הגיע בזמן, עשה את העבודה ואמר שיחזור אם תהיה בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יאיר אביב, קרית אונו.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה מצנרת.
חוות דעת:
הוא בחור נעים הליכות, מסביר פנים ומקצועי.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אסנת לסטר, נתניה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
עבר עם מצלמה טרמית על כל הבית והאינטרסול במטרה לחפש נזילה בצינורות.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה מנדלסון, אורנית.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא מעולה ממש! הגיע בזמן, שזה דבר מאד חשוב. הפגין אכפתיות ולא עזב עד שפתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי שמש, מזכרת בתיה.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בתקרת סלון של בית פרטי.
חוות דעת:
מקצועי, יחס טוב, בחור טוב.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי שגיא, קדימה-צורן.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילת מזגן מהמרפסת.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, ממתין פרק זמן של חודש - חודש וחצי לראות שהנזילה פוסקת לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך פרל, הוד השרון.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בגינה באמצעות חיישן גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דניאלה טנא, כפר סבא.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מדובר בנזילה בשני מוקדים במרפסת השרות שקיימת מעל שנתיים! היו 3 מאתרים ואין ספור אינסטלטורים ואף אחד לא איתר את מקור הנזילה כי מתברר שהיתה במקום שלא היה טריוויאלי בכלל. הוא עבד כמעט שעה וחצי ובדק הכל ביסודיות. היה זמין ומאד נחמד לכל אורך הדרך. אמר שלא יחייב אם לא מוצא את התקלה. הציע לבוא שוב ללא תשלום אם מתברר שהתקלה היא אחרת ממה שמצא. היה מאד יסודי בבדיקה ולא התעצל לבדוק מקומות שלא נבדקו/נבדקו כהלכה על ידי בעלי המקצוע הקודמים. שלח את הדוח עוד באותו יום והשאיר את הדלת פתוחה לכל שאלה. המחיר לא זול אבל למיטב הבנתי זה פחות או יותר מה שאלו שעובדים עם מצלמה וסיב אופטי לוקחים. אין לי ספק שבפעם הבאה שאצטרך מאתר אפנה אליו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית ו. רמת השרון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמבטיה באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
היה שירות מעולה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ועשה עבודה טובה. היה משהו שלא היה מדויק באיתור שלו והוא חזר סידר מה שצריך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור רודיק, נשר.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה מהתקרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, סער הגיע בזמן ועשה את מה שיכול. המכשור שלו מזהה רק רטיבות קיימת, במקרה שלנו היה מדובר בכתם שחור שנגרם בעקבות רטיבות לכן יכל רק לשער שזה מגיע מ2 מקורות אפשריים. הוא גם מסר לנו דוח מפורט.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 160 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק