מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סער
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.92
מחיר 9.38
איכות 9.63
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 88 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתי מ. נתניה.
אשרור: 27/01/2019
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
איתור של נזילה ונתינת דו"ח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מסודר, הוגן ושירותי. בנוסף לכך, הוא הגיע בזמן, היה זמין ועשה את מה שהיה אמור לעשות. מבחינת המחיר, השוותי בין חמישה אנשים באתר שנמצאו בקטגוריה שלו והוא היה הזול ביותר מכולם. לכן בחרתי בו ויצאתי מרוצה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אייל שוסטר, נתניה.
משוב: 20/09/2018
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
, נתניה.
משוב: 21/04/2018
תיאור השירות:
זיהוי פיצוץ ע"י מצלמה מיוחדת.
חוות דעת:
ממליץ מאוד. לאחר עבודה אצלי בית המלצתי עליו . הוא מקצועי ואחראי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ורד רובין, נתניה.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה במקלחת.
חוות דעת:
לפני שהזמנתי אותו עשיתי סקר בין מכרים שלי, והוא היה הכי זול. אני מאוד מרוצה, קיבלתי שירות מעולה. הוא בחור אדיב ונתן לי מחיר טוב. מיד הגיע כשהייתי צריכה אותו, והכי חשוב- פתר את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו חסיד, נתניה.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
תיקון סיפון באמבטיה.
חוות דעת:
הוא בחור מצויין. הוא פתר תקלה שהרבה לפניו לא הצליחו לפתור. לא רק עמד בזמנים אלא אפילו הקדים להגיע, וגם המחיר שהוא נתן לי היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת פישנזון, נתניה.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בדירה.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים. סיים את העבודה מהר מאוד. אני ממש מרוצה ממנו ומהיחס שלו, מהדיבור, מהמחיר שהוא נתן לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני קפלן, גני תקווה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה במקלחת.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים. הוא בא, בדק וזיהה את הנזילה. הוא המשיך ובדק אחר כך מה קורה והיה מאוד אכפתי, הוא אמר שאם יש בעיה לפנות אליו ואם האינסטלטור צריך שידבר איתו. הוא היה מאוד שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר פלג, גבעת שמואל.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בדירה.
חוות דעת:
הוא היה על הכייפק, בחור מקצועי, הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה פוקס, מודיעין.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
שירות מצוין. הגיע בזמן והיה בסדר גמור קצת יקר לדעתי נתן אחריות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גדי דוד, פתח תקווה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה במפעל.
חוות דעת:
שירות טוב. הוא בא בזמן ומצא את מקור הנזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 88 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק