מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סער
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.93
מחיר 9.46
איכות 9.80
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביבה קיין, נתניה.
משוב: 03/08/2019
חוות דעת:
היה מעולה! אין לי מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איתי מ. נתניה.
אשרור: 27/01/2019
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
איתור של נזילה ונתינת דו"ח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מסודר, הוגן ושירותי. בנוסף לכך, הוא הגיע בזמן, היה זמין ועשה את מה שהיה אמור לעשות. מבחינת המחיר, השוותי בין חמישה אנשים באתר שנמצאו בקטגוריה שלו והוא היה הזול ביותר מכולם. לכן בחרתי בו ויצאתי מרוצה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אייל שוסטר, נתניה.
משוב: 20/09/2018
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
, נתניה.
משוב: 21/04/2018
תיאור השירות:
זיהוי פיצוץ ע"י מצלמה מיוחדת.
חוות דעת:
ממליץ מאוד. לאחר עבודה אצלי בית המלצתי עליו . הוא מקצועי ואחראי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ורד רובין, נתניה.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה במקלחת.
חוות דעת:
לפני שהזמנתי אותו עשיתי סקר בין מכרים שלי, והוא היה הכי זול. אני מאוד מרוצה, קיבלתי שירות מעולה. הוא בחור אדיב ונתן לי מחיר טוב. מיד הגיע כשהייתי צריכה אותו, והכי חשוב- פתר את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו חסיד, נתניה.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
תיקון סיפון באמבטיה.
חוות דעת:
הוא בחור מצויין. הוא פתר תקלה שהרבה לפניו לא הצליחו לפתור. לא רק עמד בזמנים אלא אפילו הקדים להגיע, וגם המחיר שהוא נתן לי היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת פישנזון, נתניה.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בדירה.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים. סיים את העבודה מהר מאוד. אני ממש מרוצה ממנו ומהיחס שלו, מהדיבור, מהמחיר שהוא נתן לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד שטיינהרט, הרצליה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
איתר נזילה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הגיע אלי בזמן והוא נראה לי מקצועי. הוא קצת השאיר אותי מאוכזב כי הוא לא עשה איזשהי עבודה יוצאת דופן והוא אף שבר לי ברז כך שנשארתי עם עבודה פגומה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חגית אייבי, רעננה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בקירות בחנות באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
שירות מהיר, היה בסדר גמור. עמד בזמנים שקבענו ומבחינה מקצועית היה בסדר לדעתי אבל לא מעולה. הוא התחיל עבודה ואחרי שראה שזה לוקח הרבה זמן הוא הביא אינסטלטור שיעזור לו לאתר את מקור הנזילה. המחיר גם לא הכי זול לדעתי. מבחינת היחס היה בסדר גמור, היה נחמד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
זאב נ. חיפה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה וזיהוי שאין נזילות בין קומות בדופלקס.
חוות דעת:
מומלץ בחום! היה אדיב, נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 142 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק