מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.80
מחיר 9.59
איכות 9.72
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 60 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל וולצ'ק, כפר סבא.
אשרור: 18/12/2019
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
בדיקה של ארון חשמל.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יניב א. תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מפסקים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בשבת למרות שלא היה חייב והגיע בזמן. עשה בדיוק מה שצריך ולא מעבר למה שצריך, המחיר היה סביר והוגן.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי ס, סביון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל ותיקון קצר.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא אדיב ומקצועי. היה קשוב, הסביר, בדק הכל ולמרות שעלה על התקלה מהר מאוד עשה בדיקה כוללת. הסביר לי לפעם הבאה שלא אשלם סתם וממש נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל גרינפלד, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הגיע בשעה שאמר,עבד במקצועיות, בנימוס רב והסביר כל דבר שעשה. איש מקצוע יוצא דופן, אני ממליץ בחום וללא ספק אשתמש בשירותיו גם בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר א, רמת גן.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה והגיע בזמן. הוא לא היה זמין במידיי אבל סך הכל אין תלונות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי שרף, קרית אונו.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל שנשרף.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והרגשתי שהיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנדי נשר, הרצליה.
אשרור: 30/01/2019
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
החלפת שעון דוד בלוח חשמל.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. חיים מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הניה פרי מזרה, פתח תקווה.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה מקסים, בסדר גמור. אני מרוצה, הוא הגיע תוך רבע שעה ביום שישי בערב והיה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק רייכמן, ראש העין.
אשרור: 16/01/2019
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא ניסה לעזור לי לפתור את הבעיה עוד לפני שהגיע דרך הטלפון וכשזה לא עבד הוא הגיע אליי. הוא עשה את העבודה בזריזות והייתי מרוצה, ממש כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן לאופר, גבעת שמואל.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה בלוח חשמל.
חוות דעת:
השירות מעולה, הוא בא בזמן בשעת ערב מאוחרת, היה נחמד ומקצועי מעבר למצופה והמחיר נראה לי בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 60 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק