מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריאל
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.43
מחיר 9.35
איכות 9.72
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 72 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
משה אוחיון, בית שמש.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור מים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא הגיע בזמן, עשה עבודה כמו שצריך וגבה מחיר כמו שצריך. המחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אורן ר, גבעת ישעיהו.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מורכבת בביוב מחוץ לבית.
חוות דעת:
היה מצויין, הוא מקצועי, מסודר, מאורגן וגם נחמד מאוד ועובד נקי. באמת שהיה טוב. הוא בא ביום שישי וגם אחרי שפתרנו את הבעיה הוא המשיך לוודא שהכל תקין. עבודה יסודית מאוד, אני שמח שהכרתי אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל גוטליב, בית שמש.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בבית.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ואדיב, אמנם קצת איחר, אבל מעבר לזה הוא לקח מחיר הוגן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אליאור עמר, בית שמש.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה טוב. הוא הגיע בזמן, פתר את הבעיה מהר והמחיר היה לא יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יהודית הראל, נווה מיכאל.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור ביוב של בית.
חוות דעת:
ממש חמוד! הגיע מהיום להיום ונתן הסבר לפני כל דבר שעשה. היה מהיר, זמין וישר. הרגיש לי מקצועי ואנחנו ממליצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים ג. בית שמש.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים במטבח.
חוות דעת:
שירות טוב, אנחנו מרוצים. התרשמנו שהוא איחר בקטנה אבל פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נחמה בלפלד, בית שמש.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור, איתור נזילה במצלמה טרמית.
חוות דעת:
הוא בן אדם אדיב, הגיע יחסית מהר ובא בשעה נוחה. הוא עשה את העבודה מצוין, הסביר ופירט מה הוא עושה, איך זה עובד ומה רואים במצלמה ובתוצאות בדו"ח. בסתימה הוא ממש פירק את כל הכיור וניקה את הכל ולא השאיר לכלוך אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בער ה., בית שמש.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
אריאל היה נהדר. הוא הגיע בזמן, היה נחמד, ניקה כשסיים את העבודה והכי חשוב הוא פתח את הסתימה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ס. נחושה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת צינור בשירותים.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמן, נתן שירות טוב והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל סומרס, בית שמש.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מתחת לכיור.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מאוד נחמד ובנוסף הוא מדבר אנגלית וזה היה לי נוח. הוא יודע מה לעשות ותיקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 72 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק