מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריאל
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.39
מחיר 9.38
איכות 9.70
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 64 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אפרים ג. בית שמש.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים במטבח.
חוות דעת:
שירות טוב, אנחנו מרוצים. התרשמנו שהוא איחר בקטנה אבל פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
נחמה בלפלד, בית שמש.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור, איתור נזילה במצלמה טרמית.
חוות דעת:
הוא בן אדם אדיב, הגיע יחסית מהר ובא בשעה נוחה. הוא עשה את העבודה מצוין, הסביר ופירט מה הוא עושה, איך זה עובד ומה רואים במצלמה ובתוצאות בדו"ח. בסתימה הוא ממש פירק את כל הכיור וניקה את הכל ולא השאיר לכלוך אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בער ה., בית שמש.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
אריאל היה נהדר. הוא הגיע בזמן, היה נחמד, ניקה כשסיים את העבודה והכי חשוב הוא פתח את הסתימה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ס. נחושה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת צינור בשירותים.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמן, נתן שירות טוב והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל סומרס, בית שמש.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מתחת לכיור.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מאוד נחמד ובנוסף הוא מדבר אנגלית וזה היה לי נוח. הוא יודע מה לעשות ותיקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה באלוף, בית שמש.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז במטבח.
חוות דעת:
אריאל היה מצוין, מאוד נחמד, עשה את העבודה בצורה טובה ומהירה, ניקה אחריו, מגיע לו עשר בכל הפרמטרים ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל גוטליב, בית שמש.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בבית.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ואדיב, אמנם קצת איחר, אבל מעבר לזה הוא לקח מחיר הוגן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דביר קורן, בית שמש.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז וניאגרה בבית.
חוות דעת:
בחור תותח, הוא בא אלי עם שתי עבודות, וטיפל בבעיה במחיר שנראה לי סבבה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל אלבצ'או, בית שמש.
משוב: 05/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בדירה.
חוות דעת:
היה סבבה, עשה את העבודה במחיר סביר והייתי מרוצה מהטיפול:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי נחום, בית שמש.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו מים ראשי.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא אמין, לקח מחיר הוגן, הוא חבל על הזמן ובאמת היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 64 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק