מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריאל
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.40
מחיר 9.39
איכות 9.70
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 65 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יפעת נדב, ירושלים.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של גג בניין שכלל החלפת חלקים בצינור ונטרול קולט של דוד שמש בעקבות נזילה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור, מצוין, עמד בזמנים ואני נותנת לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסתר ברק, ירושלים.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
מקסים! הוא הגיע, פתר את הבעיה בצורה מעולה ועזר לי מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל גמליאל, ירושלים.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשעון מים.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהעבודה שלו, היה זריז ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ארן, ירושלים.
אשרור: 17/12/2018
משוב: 18/10/2018
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אביה שורץ, ירושלים.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה ממש על הפנים. קודם כל הוא הגיע באיחור ולא זיהה את הבעיה. הוא הביא מכונה ענקית לפתיחת הסתימה, לכלך את כל הבית ושבר את הצנרת תוך כדי הניסיון. אמנם הצנרת ישנה אבל אמרתי לו את זה מראש בטלפון ושאלתי אם הוא מתעסק בזה והוא התעקש להגיע. הוא גם עשה מלא בלאגן, גם לקח סכום מטורף לדעתי עוד לפני שפתר את הבעיה וגם היה פה שעות בניסיון לפתור את זה. בסוף פתחנו את זה עם סודה קאוסטית וזה פתר את הבעיה בכזאת פשטות. בסוף הוא חזר ותיקן את הצנרת ששבר אבל זה היה באופן חלקי.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
פאבלו בן-אריה, ירושלים.
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון נזילה ממדיח אסלה סמוי.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הגיע בזמן, טיפל בשתי הבעיות במקצועיות וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי מור, אשדוד.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה שכלל החלפת מנגנון ניאגרה והחלפת ברז.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה על הצד בטוב ביותר! הגיע בזמן, גבה מחיר הוגן ולקח אחריות על העבודה. מדובר על בחור שאפשר לסמוך עליו, הוא פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי דרור, שוהם.
משוב: 10/10/2019
חוות דעת:
השירות היה מעולה! מקצועי, נחמד ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים ג. בית שמש.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים במטבח.
חוות דעת:
שירות טוב, אנחנו מרוצים. התרשמנו שהוא איחר בקטנה אבל פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף קרסנטי, כפר שמואל.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
אריאל היה בסדר גמור, יסודי מאוד, הגיע והבין שצריך להחליף חלק שלא היה לו באותו רגע, רצה לקנות ונתן הערכת מחיר, התקשר כשהיה בחנות אמר שמצא יותר זול, חזר אחרי יומיים עם החלק, עשה עבודה טובה ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 65 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק