מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.47
מחיר 9.57
איכות 9.64
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 15 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שלום כהן, תל אביב.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
התקנת מסילות עבור שני צינורות של מזגן.
חוות דעת:
הזמנתי את אביחי להצעת מחיר ועל הדרך הוא ממש עזר לי! המזגן שלי עשה המון רעש, הוא תיקן את התקלה, ניקה לי את המזגן ועשה עבודה מדהימה! הוא היה ממש נחמד, אנושי, הסביר, לא לקח תשלום על העבודה ומאד התלהבתי עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מוטי מעין, תל אביב.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
התקנה ורכישה שני מזגנים 1 ב"ס של חברת תדיראן ופירוק מזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בא עם עוד שני אנשים והתקינו את שני המזגנים, כולל פרוק מזגן חלון ישן "עקשן" שעיכב את גמר ההתקנה. יומיים אחר כך הוא בא לגמור את הטיח החיצוני, הוא היה בסדר, נעים, נחמד, סימפתי, הגיע בזמן והמחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלירן שגב, תל אביב.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרכזי.
חוות דעת:
אביחי היה אחלה, הגיע בדיוק בשעה שקבענו, לא עשה דברים מיותרים, היה הוגן והסביר את המצב בצורה מאוד ברורה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה קמפנר, תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגנים עיליים של טורנדו בבית.
חוות דעת:
הוא מעולה! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן וכמה פעמים שהיה צריך עד שסיים לגמרי את כל העבודה. הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ניטנברג, בני ברק.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
פירוק מזג ישן והרכבת חדש בדירה.
חוות דעת:
מאוד נחמד והיה נראה לי שהוא בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אדי סולומון, פתח תקווה.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתה קצת בעיה עם לוח הזמנים, אבל בסך הכל בסוף הכל הסתדר. בדיעבד התברר לי שהכרטיס אינו כרטיס מקורי של החברה, והתאכזבתי מזה מאוד, בנוסף הוא לא נתן לי מסמך אחריות שגם גרם לי לפגיעה באמון ובביטחון של העבודה. אני מקווה שהכל תוקן בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אולג יסייב, פתח תקווה.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
ניקיון שני מזגנים, יחידה פנימית וחיצונית.
חוות דעת:
אביחי היה פשוט זהב. בחיים לא ראיתי בעל מקצוע כזה, הגיע לפני הזמן כדי לפרוס קרטונים כדי לא ללכלך, ניקה אחריו הכל ועשה עבודה טובה מאוד. המחיר היה מעולה והיחס טוב. אין בעלי מקצוע כאלה בארץ, אין עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי נבנהויז, הוד השרון.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגנים.
חוות דעת:
שי אדיב, מקצועי וזריז. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פטחוב, אור יהודה.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קבל במזגן.
חוות דעת:
איש מאוד נחמד ומתוק! עזר לי מאוד, הוא בחור על הכיפאק, עזר לי בבית, עשה עוד כמה דברים על הדרך בלי תשלום, התקלה הסתדרה ולקח מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור פארי, פתח תקווה.
משוב: 16/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
אביחי היה על הכיפק, הוא נתן מעל ומעבר והשקיע המון, היה מקצועי ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. הגיע בזמן שקבענו ומילה זו מילה אצלו. אני מרוצה ממנו!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 15 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק