מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מקסים
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.86
מחיר 9.70
איכות 9.82
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי ח. רעננה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
הובלת 2 ספות.
חוות דעת:
איש שירות מדהים, מחיר הגון ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי פיצניק, רעננה.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
הובלת דירה בת 4 חדרים שכלל פירוק והרכבה של מיטת קומותיים, ספת סלון ומקרר בתוך רעננה.
חוות דעת:
שירות מעולה, מרגע ההתקשרות הוא סיפק המון מידע והיה מאוד קשוב ואמין. עבדו קשה בפירוק והרכבה ועשו את זה מטורף. עבודה מושלמת וחבר'ה מאוד נחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי גוזלצני, הוד השרון.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
הובלה של תנור אפיה.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה! ההובלה נקבעה בחמישי ובוצעה כבר בראשון, התנור נעטף והועבר בזהירות והמחיר היה סביר ביותר. מקסים היה אדיב מאוד. אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי יפה, תל אביב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
הובלת מקרר בתוך תל אביב.
חוות דעת:
הגיע מהר, עשה את העבודה כמו שצריך, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם ק. בני ברק.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
הובלת מכונת כביסה, מייבש כביסה ספות ומיטות בתוך תל אביב שכללה שירות פירוק והרכבה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד והשתדל לעזור, אבל הייתה בעיה עם הפירוק וההרכבה של המיטה הזוגית, כשפירק את המיטה היה בורג תקוע שלא הצליח להוציא והוא נאלץ לשבור אותו ולאחר מכן לנסות לאלתר ולתקן. ראו שהוא מאוד השתדל אבל כרגע במיטה חורקת.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
קרין גלאור, תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
הובלה של ספה כולל פירוק בתוך תל אביב.
חוות דעת:
הוא היה בסדר בסך הכל, השירות היה כמו שצריך אבל המחיר היה קצת גבוה לטעמי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוני דיין, גבעתיים.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
הובלת ספה פינתית ממרכז תל אביב לגבעתיים.
חוות דעת:
מקסים היה מצוין. הגיע בזמן, נעשתה עבודה טובה כך שהספה עברה בשלמותה וכמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאי שטרית, אבן יהודה.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
הובלת ספה.
חוות דעת:
היו ממש חמודים והגיעו בזמן שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מ. תל אביב.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
הובלת מספר פריטים, מקרר, כורסת tv ושידה ופינוי מקרר ומכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.שירות יעיל ומהיר עומד בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יואב צפתי, רמת גן.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
הובלת שולחן, מקרר וכמה ארגזים שכללה פירוק והרכבה של השולחן.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מאוד מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 257 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק