מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.80
מחיר 9.18
איכות 9.78
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 91 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גדי מ. קרית ביאליק.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה
חוות דעת:
עשה מאמץ והגיע באותו היום, למרות שהפניה אליו הייתה בשעות הצהריים. איש מקצועי, מקסים ונעים הליכות ואין לי אלא לשבח על השרות שקיבלנו. מומלץ בחום! לא עזב את הבית עד שוידא באופן מלא כי אין נזילות ועל הדרך אף נתן הדרכה לשימוש בטוחן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי פרנק, קרית מוצקין.
משוב: 27/03/2020
תיאור השירות:
הגברת לחץ מים בצינור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אני מרוצה מהשירות והמקצועיות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל סטרן, קרית ביאליק.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ביוב של בניין.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא איש חביב מאוד, עשה את העבודה מצוין, הגיע בזמן כפי שהבטיח והכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק גוף, קרית חיים.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
ביקור עקב סתימה בגינה פרטית.
חוות דעת:
הוא הגיע למקום וראה שהוא לא יכול לפתוח את הסתימה, סיכמנו שיביא ביובית ובאיזה שלב הגעתי למסקנה שהמחיר גבוה לדעתי וביקשתי לעצור את ההזמנה, גבה תשלום רק על ביקור, הגיע מהר מאוד והתייחס לעבודה באופן רציני ומקצועי.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים י. נשר.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת בדירה.
חוות דעת:
הוא לא עשה את העבודה עד הסוף, היו לי נזילות לאחר העבודה שעשה, התקשרתי אליו והוא מרח אותי כמה חודשים, לבסוף אמר לי שהוא יחזיר לי חלק מאוד קטן ממה ששילמתי ועכשיו אני צריך להזמין בעל מקצוע אחר שיתקן את הנזילות וייקח לי יותר ממה שדוד החזיר לי, בקיצור יצאתי בהפסד.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
נטלי פתיה, קרית מוצקין.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אני מרוצה מהכל, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם דנות, קרית ביאליק.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
עבודת צנרת הכוללת החלפת צנרת לדוד חשמל.
חוות דעת:
עבודה מצוינת, יחס אישי מצוין , הוא עמד בזמנים והמחיר קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סבטלנה ב. קרית ביאליק.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת 2 סתימות במטבח ובשירותים והחלפת צינור ביוב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור אני מרוצה מאוד מהשירות, הכל היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי חנניה, קרית מוצקין.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון חיבור סיפון לכיור ותיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן שנקבע , היה אדיב ותיקן את הבעיות לשביעות רצוני בצורה מהירה ומקצועית. המחיר היה מעט יקר לטעמי אבל חוץ מזה הכול היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ישראל רוזן, קרית חיים.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
חילוף שני ברזים במקלחת ובמטבח.
חוות דעת:
איש מאוד אדיב, לא דיבר על כסף בכלל, הלך לדירה ואמר בדיוק מה יכול לסדר ומה לא, אמין מספיק בכדי לומר גם מה לא עושה, נתן הצעת מחיר סבירה בהחלט ואפילו לא להתקשר לבדוק אם העברתי לו את הכסף. בן אדם 10, ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק