מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודו
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.84
מחיר 9.71
איכות 9.61
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 81 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריה ניטנברג, רמת גן.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי מחשב נייח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ונחמד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יעל פ. רמת גן.
אשרור: 12/03/2019
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
טיפול במחשב ביתי נייח.
חוות דעת:
מקצועי, אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומו אשכנזי, גבעתיים.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
פתרון בעיית אינטרנט במחשב נייח.
חוות דעת:
לאחר שחברת התקשורת שלי לא הצליחה לפתור לי את הבעיה ולאחר שגם עשיתי רכישת כבל מיותרת הוא בא וסידר לי את התקלה וגם ניקה לי את המחשב אחר-כך. הוא באמת היה בסדר גמור. הוא בחור נחמד והוא דייק בול בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבה בהר, רמת גן.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
תיקון בעית הפעלה ותיקון סמן של עכבר.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה. לא הצליח לתקן את 2 הדברים שלשמם הזמנתי אותו.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
6
יחס
10
5
כללי
גירסאות
נגה וורבר, גבעתיים.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במחשב של חברת לנובו ואספקה של מטען.
חוות דעת:
ראוי לציין שהוא היה אדיב מאוד והתנהג מאוד יפה, הוא הציע פתרון שעזר לי לעבוד, כל העבודה שלי נמצאת במחשב הזה ובלעדיו ממש הייתי תקועה, בנוסף גם קניתי ממנו מטען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר כפרי, רמת גן.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון קליטת רשת.
חוות דעת:
היה ממש נחמד ואדיב! ייעץ לי דרך הטלפון ועזר לי מאוד. ממש עשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דובי לביא בלייוייס, רמת גן.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
התקנת רשת מחשבים לעסק.
חוות דעת:
הוא איש המחשבים שלי! השירות שלוזה שירותמקצועי מאוד, כמעט ואין תקלותבמערכות שהוא התקין וגם שכשיש תקלה הוא מתייצב ומתקן, לרוב דרך האינטרנט.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי לרנר, רמת גן.
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
עבודות מחשוב באופן סדיר במשרד.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, אני נותן לו עשר מתוך עשר! הוא נאמן ואמין. יש לי רק מילים טובות לומר עליו. הוא המון שנים במקצוע ויודע מה הוא עושה. הוא מסוג האנשים שאפשר להשאיר אותם לבד בידיעה שהכל יתוקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב קורן, רמת גן.
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
עבודות מחשוב במשרד עורכי דין.
חוות דעת:
הוא עשר! אני עובדת איתו הרבה שנים. הוא קשוב, זמין, מקצועי ונותן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ניסן, בני ברק.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת אסוס, שכלל איסוף והחזרה שלו מבית הלקוח.
חוות דעת:
הוא היה מעל ומעבר. נתן שירות טוב, מחיר סביר מאוד ועשה הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 81 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק