מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניס
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.77
מחיר 9.48
איכות 9.71
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמיר אורסטי, אשדוד.
אשרור: 30/01/2020
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלה במזגן טורנדו והתקנת מזגן רגיל אלקטרה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת! דניס הגיע, אבחן את התקלה, היה מאוד מקצועי, מאוד השתדל ועשה בדיקה יסודית. הוא הציע לי או להחליף את הכרטיס האלקטרוני במזגן או להחליף את המזגן, אמר לי מראש את המחירים והיה מאוד הוגן. כשהחלטנו להחליף את המזגן הוא זיכה אותנו על עלות הביקור הקודם וגבה מאיתנו רק על התקנת המזגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמעון שינדר, אשדוד.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז לשלושה מזגנים רגיל.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא הגיע בזמן, היה אחראי, עשה עבודה טובה והיינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טטיאנה פונומרנקו, אשדוד.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי בעל 3 כ"ס.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן כפי שקבענו, עלות העבודה הייתה פחות ממה שציין תחילה בטלפון, הוא עשה עבודה מאוד יפה, היה נחמד ושלח מסמך אחריות בוואצאפ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל זר, ניר גלים.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא לקח מחיר בהחלט סביר ונשאר לנקות אחריו כשסיים את העבודה. הוא בחור נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי פנטלייב, אשדוד.
אשרור: 18/12/2019
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן, התקנת מזגן חדש והארכת קבל 8 מטר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה מאוד מקצועית, המחיר היה כפי שסיכמנו בלי הפתעות, בן אדם אדיב. הוא ניסה להיות יותר יעיל ולחסוך לנו אז הוא שם צינורות ישנים שהבנתי שזה מקובל, אבל בסוף ביקשנו שיחזור להחליף והוא חזר בלי שום בעיה, אין שום טענות בכלל. בן אדם מקצועי, קצת יקר אבל שווה את זה, היה מאוד מדויק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים מורושן, אשדוד.
אשרור: 12/12/2019
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
הברזה מעבודה של תיקון מזגן.
חוות דעת:
יש לי רושם שהשירות לא טוב, קבענו איתו שעה מסוימת והוא פשוט לא הגיע. חיכינו לו כמה שעות ואז החלטנו להתקשר לשאול מה קורה והוא אמר שהוא עמוס ושהוא לא יספיק להגיע. אני חושבת שהוא זה שיכל להתקשר לפחות להודיע על דבר כזה אבל לא טרח, ממש התאכזבתי.
איכות
3
מחיר
3
זמנים
3
יחס
3
3
כללי
גירסאות
יובל כהן חדד, אשדוד.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 10/10/2019
חוות דעת:
בסה"כ היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה גולן, אשדוד.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
רכישה והתקנת מזגן עילי של טורנדו.
חוות דעת:
דניס היה מעולה, עשה עבודה טובה והגיע בזמן. אני מרוצה מאוד מהשירות ומהמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר שוורץ, אשדוד.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז, איתור דליפה ותיקונה במזגן מיני מרכזי בן 3, 4 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, נחמד, בעל מחירים הוגנים, יחס מעולה ללקוח ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי מ. אשדוד.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת טורנדו 1 כח סוס.
חוות דעת:
העבודה הייתה מעולה. הוא עבד מאוד נקי, מהר והכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 161 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק