מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניס
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.77
מחיר 9.48
איכות 9.71
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרה כץ, אשקלון.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת סגה, 1 כוח סוס.
חוות דעת:
שירות מצוין! הגיע בזמן, עשה את העבודה שלו כמו שצריך ודי מהר, גבה סכום מאד סביר, כל הכבוד לו ולעובד שלו! היה טוב מאד. מאד נהניתי מהעבודה שהם עשו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קובי עמר, שדרות.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ארבעה מזגנים עיליים מחברת טורנדו.
חוות דעת:
דניס היה מאוד קשוב וסבלני, ועמד בזמנים להם התחייב, ללא פשרה על איכות העבודה. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה גולן, אשדוד.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
רכישה והתקנת מזגן עילי של טורנדו.
חוות דעת:
דניס היה מעולה, עשה עבודה טובה והגיע בזמן. אני מרוצה מאוד מהשירות ומהמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל ליבר, נתיבות.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי ומזגן עילי של תדיראן.
חוות דעת:
הוא סופר מקצועי, שלח כמה הצעות מחיר, הסביר כל דבר וענה מאוד לעניין. העבודה נראית מצוין הכל עובד ואסתטי הוא גם עבד מהר מאוד ועמד בזמנים, הדבר היחיד שבעייתי זה הניקיון, שאלתי אותו אם הם מנקים והם אמרו שכן. הם השאירו מלא סיגריות במרפסת והשאירו בכיור תוכן של אוכל השאירו מלוכלך. הוא דיבר עם החבר'ה אחרי ששמע ממני מה היה. נראה לי לא לעניין גם לא הסתדר לי עם הביקורת עליו והוא גם נשמע מופתע כשאמרתי לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עומר ברכה, אשקלון.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן והתקנה של מזגן עילי של אלקטרה.
חוות דעת:
היה מקצועי, אדיב, ויש לו חוש הומור טוב :).
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לובה גוררי, אשקלון.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
קניית והתקנת מזגן עילי של חברת טורנדו בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מקצועית. הוא הגיע בזמן, ניקה את האיזור אחרי ההתקנה וסך הכל היה בסדר גמור. הבעיה היחידה הייתה הרכבת המזגן שנעשתה מחוץ לחלון, וכשהוא הוכנס פנימה הוא פגע בקיר גבס, אבל חוץ מזה באמת הכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חמי רמון, ניר ישראל.
אשרור: 04/01/2019
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כוח סוס של חברת תדיראן בחדר שינה.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא מקצועי, אדיב, דייקן והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל רוזנפלד, יד בנימין.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
דניס הגיע בדק ושיחק קצת עם המזגן ואמר לי בסוף שכדי לפתור את הבעיה יש צורך בניקוי יסודי של המכשיר. החלטתי שלא לעשות את זה והוא עשה לי איזה טיפול זמני שנכון לעכשיו מחזיק מעמד ופתר לי את הבעיה וגם לא גבה על זה בכלל תשלום. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל סגול, ביצרון.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במזגן רגיל וקצר חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה ישר, הוגן ונעים, נתן שירות מעולה וגם כשנוצרה תקלה נוספת הוא הגיע בפעם השניה ותיקן בעלות סמלית, היה אמין ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיחי בירן, גדרה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן 3 כח סוס.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 161 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק