מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.93
מחיר 9.65
איכות 9.76
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעל סבג, הרצליה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה מקולקל של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
דוד הגיע, בדק את המייבש וניסה להחליף בו חלק ולתקן אותו עד שהבין שהוא כבר לא עובד. הוא היה בסדר גמור, מקסים ואדיב. נשאר לכלוך על הרצפה אחרי שסיים שחשבתי שהוא ינקה, אבל חוץ מזה הוא היה מקצועי וניסה לעזור, ואני ממליצה עליו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
עליזה טור, רמת השרון.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חגורה במייבש כביסה של בלומברג.
חוות דעת:
דוד היה בסדר גמור, הגיע בזמן ובסך הכל אני מרוצה מהשירות!
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
צחי גרוסוסר, הרצליה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כפתור הפעלה במייבש כביסה מחברת BLOOMBERG.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה מאוד שירותי, עשה את מה שקבענו והמחיר שלו היה מאוד הגון. הוא אפילו עזר לי עם משהו אחר, בלי תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה מאור, הרצליה.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה מחברת SIEMENS.
חוות דעת:
השירות היה נפלא, מצוין, אני מאוד משבחת אותו וממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
זיו כץ, הרצליה.
אשרור: 11/07/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
פרפקט! הגיע תוך 20 דקות. זיהה את הבעיה מיד. נתן הצעת מחיר הוגנת. למרות שזיהה בעיות נוספות לאחר מכן לא ביקש תשלום נוסף. מקצועי מאוד והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ימין, הרצליה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במייבש כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
שירות נהדר! הוא הגיע בזמן צ'יקצ'ק. בדרך הוא התקשר לעדכן מה העלות וכמה זה יצא אם יהיה מעבר. בכל שלב אמר מה שצריך לעשות ומה הוא עומד לעשות. נתן הסבר מלא, עשה את העבודה ותדרך אותי מה לעשות כדי שזה לא יחזור על עצמו. היה לגמרי מקצועי והוגן, הכל עובד יפה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן קרול, רמת השרון.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
דוד היה מעולה, היה צריך לקחת את הכרטיס למעבדה ולהחזיר אותו אלינו ולהתקין. עשה הכל באותו היום, אני ממש מרוצה מהעבודה והשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ח. רמת השרון.
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
בדיקה של מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה מאוד אדיב. הוא לא ידע כל כך לפתור את מה שרציתי, אבל הוא ניסה וגם היה מאוד הוגן בהתאם בחיוב- אמר לא לשלם מכיוון שלא פתר את הבעיה, אבל המליץ לי למי לפנות.
מחיר
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכל טהר, הרצליה.
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
החלפת קבל למייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה בן צבי, הרצליה.
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
תיקון ציר של דלת מייבש כביסה של חברת אריסטו.
חוות דעת:
הוא היה נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 530 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק