מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.77
מחיר 9.52
איכות 9.77
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צ'יקו בובליל, הרצליה.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. המקצועיות הייתה גבוהה וגם השירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכל סופר, רמת השרון.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של אלקטרולוקס.
חוות דעת:
נתן שרות מצוין, הוא מקצועי והגיע בזמן, המחיר היה טוב ועשה תיקון זמני, המליץ להחליף מכונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה בורנשטיין, הרצליה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! אנחנו מאוד מרוצים והכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל מאור, רמת השרון.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה כולל החלפת מנגנון נעילת דלת תקול ובולמים שחוקים.
חוות דעת:
היה נהדר! מקצועי ואמין מאוד. התיקון יצא זול לפי חיפוש שערכתי באינטרנט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי ברקן, הרצליה.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הגיע מהר ביום שישי, ניסה לטפל אבל לא הצליח כי המכונה כבר לא ברת תיקון במחירים סבירים. הוא חביב, מקצועי, זריז ובדק כמו שצריך. כשהחלטנו שנקנה מכונה חדשה הוא עזר לנו למצוא מכונה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור כרמון, הרצליה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת אאג.
חוות דעת:
היה סבבה! הוא מדויק, הגיע בזמן ואפילו חצי שעה לפני. התקשרתי במוצאי שבת והוא הגיע למחרת, בבוקר יום ראשון וזה היה ממש מדהים. הזמינות שלו, מאה אחוז, הוא ישר לחלוטין ושם אותי במקום מאוד משעשע, כי הוא הגיע כדי לתקן את המכונת כביסה ורק דחף את הדלת של המכונה פנימה והיא חזרה לעבוד. פשוט התיקון הכי קל שלו ובגלל זה נתן לי הנחנה קטנה. הוא היה נורא נחמד, ממש סבבה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס למפרט, רמת השרון.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת בוש, שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. קודם כל, הוא עשה את העבודה בלי הרבה עניינים והיה אפשר לסמוך עליו. שנית, הוא הגיע תוך התראה קצרה כי זה היה לי חשוב והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תום קורניס, הרצליה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
שיפוץ כרטיס במכונת כביסה.
חוות דעת:
שירות טוב. היה מקצועי וישר. אמר לי מה יהיו העלויות פחות או יותר ופתר לי את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן דרזון, רמת השרון.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הכל תיקתק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק י. רמת השרון.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
החלפה של משאבה במכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 842 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק