מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.89
מחיר 9.74
איכות 9.76
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נילי סבן, הרצליה.
משוב: 24/09/2020
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גרשון שטינברג, רמת השרון.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מעולה! פשוט תענוג. היה זמין מהבוקר, הסביר בדיוק את המצב, אמר מראש מיוזמתו מה מחיר ביקור, גילה את התקלה מהר והסביר איך ומה כדאי לעשות כדי לשמור על עבודה תקינה של מדיח הכלים. גבה רק עבור ביקור. ממש כיף לקבל שירות כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף אייכנר, הרצליה.
משוב: 21/09/2020
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית ג. רמת השרון.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במייבש כביסה.
חוות דעת:
דוד היה בסדר גמור, ענה מיד, הגיע בזמן, פעל במקצועיות, הסביר וענה על שאלות. התקלה תוקנה לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים גת, רמת השרון.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! בא מייד והפסיק את הרעש. גבה תשלום עבור התיקון אבל אמר שהרעשים עלולים לחזור. היתי מרוצה על אף שהרעשים עלולים לחזור אבל הוא אמר שהמייבש יכול להמשיך לעבוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דנה סבוראי הדר, הרצליה.
משוב: 09/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת דלונגי.
חוות דעת:
הוא היה פשוט נהדר. נתן זמן מראש שהוא יגיע, צילצל מראש והגיע בזמן. הסביר לי באדיבות ופתר את הבעיה. הוא נתן רעיונות יצירתיים לאיך אפשר לתחזק את המדיח. מקסים. מקצועי, אדיב, כמו שאתה מצפה מאיש שירות. אמר מראש מחיר ובסוף גבה פחות. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחיאל מאור, הרצליה.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה .
חוות דעת:
היה נהדר! קבענו בבוקר, הגיע בזמן בדק את המכונה היה נתק של חוט. החזיר את החוט למקום וגבה תשלום עבור ביקור. מקצועי והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד קינדל, הרצליה.
משוב: 07/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי טיפול במכונת כביסה.
חוות דעת:
דוד נתן לי כנמה עצות בטלפון וזה עזר לי לפתור את הבעיה, הוא הסביר לי בדיוק מה לעשות והיה יעיל מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה אקרמן, רמת השרון.
משוב: 06/09/2020
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מצויין! הגיע בזמן על פי התיאום. מקצועי מאד. איבחון מהיר של הבעיה ללא צורך בחלקי חילוף.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קרן חגשורי, רמת השרון.
משוב: 06/09/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבה למכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
התרשמנו שהוא מאוד נחמד, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה לגמרי טובה! מרוצים וממליצים בחום לאחרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1167 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק