מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.81
מחיר 9.51
איכות 9.77
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יונתן ד. תל אביב.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
בדיקה של מכונת כביסה בקו.
חוות דעת:
היה מצוין! בדק את כל החלקים שעשוים היו לגרום לבעיה והסביר על פעולה שעשה בצורה ברורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי נ. תל אביב.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד והגיע בזמנים, בדק את המדיח וטען שהבעיה במנוע, הוא הציע עלות לתיקון המנוע ואני חשבתי שזה לא מצדיק אז קניתי חדש, אני חושב שהוא גבה מחיר גבוה ביחס למה שבאמת ביצע עבורי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אברי רותם, תל אביב.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
החלפת דלת של מכונת כביסה.
חוות דעת:
נשבר לי חלק קטן מהדלת של מכונת הכביסה. הלכתי ליבואן וניסיתי למצוא חלק חלופי, אבל לצערי לא היה להם. אמרו לי שניתן לרכוש רק הדלת במלואה ולא חלק ממנה, וכשניסיתי להזמין דלת, לא היה במלאי ואמרו לי שייקח הרבה זמן עד שזה יגיע. פניתי לכמה טכנאים לראות אם מישהו יכול להשיג כזו דלת. דוד חיפש, מצא, יצר איתי קשר, תיאם מחיר שהיה סביר לגמריי (דלת יד שנייה כחדשה + עבודה + נסיעה להבאת הדלת בפחות ממחיר של דלת חדשה אצל היבואן). דוד ממש הציל את מכונת הכביסה בימים קשים אלו כשכולנו בבית בשל הקורונה ואין שירות בהרבה עסקים. בלעדיו הייתי כנראה עובר לכביסה ביד בשבועות הקרובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן מורחי, תל אביב.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה נהדר! בימים טרופים אלה הוא היה זמין וקשוב. הגיע מהר, טיפל באמינות ומקצוענות בתקלה. מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי סירי, תל אביב.
אשרור: 30/03/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה למכונת כביסה.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! אני מאוד מרוצה! כשהבין שהמכונה לא ניתנת לתיקון עצר את העבודה וחייב רק על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד קרן, תל אביב.
אשרור: 30/03/2020
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית דלת במכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
הוא רספונסיבי, ענה מהר, הגיע יותר מוקדם ממה שתאמנו ועשה עבודה טובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל ירון, תל אביב.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מדהים! הגיע אלי ובדק את המדיח כלים, אמר שאי אפשר לתקן אותו ולא גבה תשלום אפילו שהגיע עד אלי, לקח לו זמן והוא השקיע. צלצל ושאל אם הסתדרתי, איש ראוי לציון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומאי מוניהון, תל אביב.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, הסביר לי הכל, לקח את הזמן, הגיע מהר והכל היה באמת 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם היישטיין, תל אביב.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב הוך, תל אביב.
משוב: 12/03/2020
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! הגיע בהתראה קצרה והיה פשוט מעולה, גם המחיר היה יותר מהוגן. ראוי לכל שבח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 885 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק