מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.48
זמנים 9.86
מחיר 9.55
איכות 9.48
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי ד. ירושלים.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מסנן.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, תיקן והסביר והכל היה כמו שצריך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי ד. ירושלים.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה. אבי היה זעפן ועצבני ומלא תירוצים, הוא לא עשה עבודה טובה וכעס, לבסוף הברז יצא לא טוב ועקום אבל אני לא מתכוון לפנות אליו פעם נוספת, אולי אפנה לאינסטלטור אחר שיישר את העבודה אחריו.
איכות
5
מחיר
10
זמנים
10
יחס
4
תגובת העסק:
צר לי שהלקוח מרגיש כך. הלקוח רכש את הברז והוא לא התאים לכיור. הסברתי ללקוח שהרכבת הברז לא תהיה טובה אך הוא התעקש על כך. כל הנסיונות שלי להרכיב את הברז שהלקוח הביא לא צלחו. השתדלתי לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר.
5
כללי
גירסאות
אולגה ק. ירושלים.
משוב: 26/06/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הגיע וניסה לפתור את הבעיה אך הסתימה דרשה ציוד שלא היה לו. לכן הוא הפנה אותי לבעל מקצוע אחר במידרג.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רותי גרבר, ירושלים.
משוב: 06/05/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז דולף.
חוות דעת:
הוא היה ממש מאז אחוז ועשה עבודה נהדרת. הוא הגיע במהירות והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן לאלו, שוהם.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 12/07/2018
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ראובן ימרום, צור הדסה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר אלון, תל אביב.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הודיה כהן, קרית ארבע.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
זה היה בשביל ההורים שלי והם היו מרוצים מהתיקון שלו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסיי גרינברג, קרית ארבע.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
חיזור ברגים באסלה והחלפת גומיות.
חוות דעת:
אבי הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך. הוא ווידא שהכל עובד כמו שצריך ועמד במחיר שנקבע מראש. האסלה עכשיו כמו חדשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית נחושתן, נווה דניאל.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום, תרמוסטט ומפסק בדוד.
חוות דעת:
בסדר גמור. הגיע באות יום, טיפל בתקלה מיידית וזה היה מצוין. אפילו קפץ אחרי שעתיים לבדוק שבאמת יש מים חמים והכל עובד כמו שצריך.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק