מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.91
מחיר 9.65
איכות 9.73
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיקי שטיינהרט, פתח תקווה.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי החלפת צינור בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד הוגן ואמר לי שזה מאוד פשוט ושאוכל לעשות את זה לבד. הוא הסביר לי איך להחליף את הצינור וכל מה שצריך לעשות. הוא היה סובלני, נחמד והתעניין לדעת אם הצלחתי בסוף והכל בסדר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עוז ר. פתח תקווה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון נזילה.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי בטלפון איך לפתור את הבעיה לבד בלי להגיע אליי, אני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחזקאל זינגר, פתח תקווה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ופתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
עשה עבודה נקייה ויפה, היתה בעיה בברז אז נסע יחד איתי לחנות, בחרנו יחד ברז, חזר איתי להרכיב אותו, בדק שהכל בסדר וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שבתאי משה, פתח תקווה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה טוב! עשה עבודה זריזה והיה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה ב. פתח תקווה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפה ברז במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה עשר בכל הקריטריונים. נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי פרידמן, פתח תקווה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת והחלפת כבלים של הדודים על הגג, שכלל חציבה ועבודת מלט.
חוות דעת:
שלומי היה מעולה, פשוט פנטסטי! העבודה הזו הייתה מורכבת מאוד, שיפוץ רציני על הגג. חיפשתי הרבה זמן בעל מקצוע ודיברתי עם כמה לפניו שאמרו שהעבודה הזו גדולה עליהם. הוא הראשון שלקח את זה על עצמו ועשה את זה פשוט מצוין, כמו שצריך! אני מאוד מאוד מרוצה:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאב ל. פתח תקווה.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
התקנת כלים סניטריים, שלושה סיפונים וברזים.
חוות דעת:
הגיע בזמן, נתן שירות אחלה והיה סבלני. בינתיים נראה שעשה עבודה מקצועית, הוא נסע כמה פעמים להביא מה שחסר וגם המחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי ב. פתח תקווה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של ניאגרה ותיקון צנרת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה אדיב ומקצועי! מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי לוי, פתח תקווה.
אשרור: 06/05/2019
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה והחלפת מנגנון בניאגרה נוספת.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרין רזרוביץ, פתח תקווה.
אשרור: 10/03/2019
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע תוך שעה, עשה עבודה מצויינת, היה נחמד, אדיב ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 120 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק