מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.92
מחיר 9.74
איכות 9.80
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי פלד, הרצליה.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
נתן שירות מצוין! אני מאוד מרוצה ממנו והוא בעל מקצוע טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סוזאן ליאון, הרצליה.
אשרור: 13/03/2019
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא בחור מקסים, מדבר יפה, הוא חשב שהוא הולך לאחר אז הוא התקשר לפני הזמן כדי להודיע לנו. הוא מאוד מנומס, עובד בצורה נקייה ומסודרת. היה איזה משהו שהוא לא היה בטוח בו אז הוא צילם את זה והתייעץ עם עוד כמה אנשי מקצוע כדי לא לעשות טעות. אם הייתי יכולה לתת לו 11 הייתי עושה את זה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל עמיאל, הרצליה.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה קשה.
חוות דעת:
היה מצוין. מגיע 10! עשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם לוי, הרצליה.
אשרור: 25/02/2019
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה מהכל- מהאישיות שלו, מהידע ומהכנות שלו. בדיוק כמו שכתוב באתר! כבר המלצתי עליו לחברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת ק. הרצליה.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה לפידות, הרצליה.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ראשי.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא אחלה בחור ומאוד מקצועי. עמד בזמנים ואני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית פרבר, רמת השרון.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור באמבטיה, כולל ניקוי צינורות נוספים באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בחור מדהים עם סבלנות רבה וכוח התמדה, בא אלי בצ'יק צ'אק, כל הכבוד לבחור הזה, הוא פתר לי את הבעיה במקצועיות רבה ואני ממש מרוצה ממנו ומהשירות שנתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודליה ויקוביץ, הרצליה.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בברז בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, סידר מה שרציתי ועשה עבודה טובה. השאיר מסודר אחרי שסיים ולדעתי המחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דן אלון, רמת השרון.
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרפוץ ופתיחת סתימה במקלחת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש מעולה. מאד מקצועי, אדם אדיב ונעים. אין לי מילים רעות רק טוב. נתן לי תגובה מהירה לקריאה. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית בן חמו, רמת השרון.
אשרור: 18/12/2018
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור של מטבח.
חוות דעת:
שלומי מקסים! בחור ישר, מקצועי ולא עצלן. הלך, בא, עשה מה שצריך ולא עזב עד שבדק וראה שהבעיה נפתרה. הייתי ממש מרוצה ואין ספק שמגיע לו את הציון הכי גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 102 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק