מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.90
מחיר 9.65
איכות 9.73
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חן פורת, רמת השרון.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! התקשורת מולו הייתה טלפונית בלבד. הוא עשה עבודה יפה ושלח לי תמונות של התוצאות לפני ואחרי שהוא כיסה את הצינור וסידר יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לידור מיארה, הרצליה.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון עם הכנה למדיח כלים בבית כולל חיבור מדיח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
בחור מאוד נעים ועשה את העבודה בדיוק. השירות היה בסדר גמור. צריך לציין שהגדיל לעשות וקנה סיפון חדש שמתאים לצינור שלא יהיו בעיות, משהו שלא הייתי יודעת לבד. לאחר מכן הייתה תקלה שלא קשורה אליו, התקשרנו אליו לעזרה והציע בנדיבות אף את עזרתו הטלפונית בסידור התקלה ואם יהיה צורך גם מוכן להגיע. הוא בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה זמיר, רמת השרון.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת מהמטבח החוצה לביוב.
חוות דעת:
קיבלתי שירות יוצא מן הכלל ,עשר מתוך עשר! הייתי מרוצה מהאמינות, המסירות, מזה שהוא מדד והכין בבית את הצינור ובא אליי כאשר הוא מוכן. בנוסף, היה גמיש על כך שלא יכולתי להיות בבית בזמן, אז הציע להתחיל קודם לעבוד בחוץ ורק אחר כך עבר פנימה, דבר שהי מתחשב מאוד. גם המחיר היה סביר מאוד לטעמי והייתי רוצה פשוט מהכל, גם מהנעימות והנועם האישי שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב ברמן, הרצליה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחצר.
חוות דעת:
שלומי היה ממש אחלה והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר גכט, רמת השרון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש מצוין. הוא בא ותיקן נזילה מתחת לכיור, החליף חלק ונשאר לראות שזה פתר את הבעיה. בסך הכל הוא היה פה שעה וחצי כדי לראות שהתיקון באמת מחזיק ווידא כמה פעמים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי פלד, הרצליה.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
נתן שירות מצוין! אני מאוד מרוצה ממנו והוא בעל מקצוע טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סוזאן ליאון, הרצליה.
אשרור: 13/03/2019
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא בחור מקסים, מדבר יפה, הוא חשב שהוא הולך לאחר אז הוא התקשר לפני הזמן כדי להודיע לנו. הוא מאוד מנומס, עובד בצורה נקייה ומסודרת. היה איזה משהו שהוא לא היה בטוח בו אז הוא צילם את זה והתייעץ עם עוד כמה אנשי מקצוע כדי לא לעשות טעות. אם הייתי יכולה לתת לו 11 הייתי עושה את זה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל עמיאל, הרצליה.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה קשה.
חוות דעת:
היה מצוין. מגיע 10! עשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם לוי, הרצליה.
אשרור: 25/02/2019
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה מהכל- מהאישיות שלו, מהידע ומהכנות שלו. בדיוק כמו שכתוב באתר! כבר המלצתי עליו לחברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת ק. הרצליה.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 119 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק