מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.89
מחיר 9.67
איכות 9.74
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אור אבני, כפר סבא.
אשרור: 19/10/2019
משוב: 15/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין! שירותי,מקצועי ומאוד מאוד אדיב!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רונית פרויס, הוד השרון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
שלומי הגיע בזמן והיה מאוד נחמד. הוא פתר את הבעיה במקצועיות ולדעתי במחיר הוגן. הדבר היחיד שלא אהבתי זה שהוא צילם תמונות והעלה אותם לפיסבוק בלי לשאול אותי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איציק טואג, כפר סבא.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ברז.
חוות דעת:
שלומי מאוד נחמד ומקצועי, והמחיר שלו היה מאוד סביר לדעתי. העבודה שלו הייתה טובה מאוד ואני מרוצה ממה שעשה, ונקרא לו שוב אם נצטרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב לנסמן, כפר סבא.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במקלחת שכלל עבודות גבס.
חוות דעת:
היה ממש נפלא. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, נחמד והשאיר נקי ומסודר לאחר שסיים. הוא הזיז דברים מראש שלא יהיה לכלוך ועשה עובדת גבס יפה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה פרנק, כפר סבא.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז למדיח.
חוות דעת:
אחלה. היה ממש חמוד, נחמד, שירותי ומסביר. היה מדובר בעבודה יותר מורכבת מסתם החלפה כי גם לא הייתה גישה לברז. הוא מצא פתרון מהר, עשה עבודה מעולה ולקח מחיר הוגן. היה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל קוסובסקי, שדי חמד.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב הראשי בעזרת ביובית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מבחינת העבודה הייתי מאוד מרוצה, אבל מבחינת הביובית הבנו שהמחיר יותר גבוה ממה שלוקחים בדרך כלל.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
זיוה רוזנטל, כפר סבא.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מחיבור של דוד.
חוות דעת:
הבן שלי היה איתו בזמן העבודה, אני שלחתי לו תמונה, הוא התייחס ברצינות לכל מה שכתבתי לו, עשה בזריזות והבין את הסיטואציה. היה בסדר גמור מכל הבחינות, הגיע בזמן, זו לא הייתה עבודה פשוטה, היה צריך לטרוח בשבילה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם מירום, הוד השרון.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
טיפול בצנרת, התקנת ברז, הכנה למדיח והכנה לתמי 4.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור הוא הגיע מהר, עשה עבודה טובה מאוד והיה אדיב ונחמד. המחיר היה קצת גבוה ממה שציפיתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית גרינברג, רעננה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור וסידור צינורות מתחת לכיור
חוות דעת:
בסוף העבודה נעשתה כמו שצריך, אבל הוא הלך פעמיים לקנות דברים בטמבור והוא לא בא מוכן עם כל הציוד. חוץ מזה הוא איחר לא מעט, ולקח עלות שהייתה נראית לי קצת יקרה, אבל אני לא באמת ערכתי השוואה לפניי כך שאני לא יכולה לדעת.
איכות
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
איל זלוטוב, רעננה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
איטום מקלחת שכלל צבע וטיח.
חוות דעת:
שלומי היה בסדר. הגיע בזמן, עשה את העבודה במהירות, ניקה אחריו ולדעתי המחיר היה הוגן. הייתי ממליץ עליו :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 114 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק