מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.73
מחיר 9.59
איכות 9.65
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דביר גרינוולד, גבעתיים.
משוב: 31/07/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הילה הרוש, בני ברק.
אשרור: 08/02/2020
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
איטום רובה בשיש במטבח, גירוד קיר ושפכטל וצבע בעקבות רטיבות אצל השכנה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת והיה ממש נחמד וסבלני, הסביר במפורט על כל מהלך העבודה, היה מאוד אמין, עמד בזמנים, היה גמיש בשעות עבודה ומקצועי מאוד! אני באמת יכולה להגיד רק דברים טובים! בהתחלה חשבנו שהבעיה הייתה פיצוץ בצנרת והוא אבחן שזו בעיה באיטום של השיש, אני רק מקווה שהוא צדק באבחנה. לאחר כחודשיים ההרטיבות חזרה וערבנו את הביטוח הפרטי שלנו בשיתוף של שמאי שהורה לפתוח את המקום ואכן התגלה שיש פיצוץ בצנרת. היה קשה לזהות את הפיצוץ כיוון שהצינור היה מבוטן וללא חציבה במקום והיה קשה לגלות אותו, לאחר הזיהוי ניר החליף את מה שהיה צריך ועשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר פרץ, בני ברק.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה.
חוות דעת:
הוא זמין, הוא הגיע אלינו מספר פעמים כדי לטפל בבעיות, השירות מדהים והמחירים נוחים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי צ. רמת גן.
אשרור: 24/07/2019
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
החלפה של ברז מקולקל ודולף בברז חדש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! עשה עבודה טובה מאד, מקצועי, שירותי, אדיב, דייקן, הסביר על תהליך העבודה. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת שפירא, רמת גן.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
התקנת כיור חדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! עמד בזמנים, היה מאוד נעים ונחמד והמחיר היה בסדר גמור. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל טלמור, גבעתיים.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
התקנת בידה לשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב ניסן, גבעתיים.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נדב אוליאל, רמת גן.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח ובדיקת אמבטיה.
חוות דעת:
ניר היה מאוד מקצועי, אדיב ונחמד. הוא עבד בצורה נקייה ומסודרת, הסביר הכל והיה פשוט מושלם. מגיע לו 11\10 :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית אילן, גבעתיים.
משוב: 08/07/2019
חוות דעת:
סך הכל היה נחמד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
דור דרורי, רמת גן.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ראשי של בניין.
חוות דעת:
ניר היה מצויין, העבודה הייתה מאוד מורכבת, בעלי מקצוע לפניו ניסו והתקשו לפתור אותה. הוא עבד קשה, כמה שעות והצליח! אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 146 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק