מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.94
מחיר 9.67
איכות 9.89
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לאוניד פנטלר, חיפה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר בתוך חיפה.
חוות דעת:
ויקטור היה מעולה, התקשרתי אליו ביום שישי ועשה את העבודה מהיום להיום, הגיע בזמן, המחיר סביר לדעתי ואני מבסוט ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עידן ילין, חיפה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין בכל המדדים! היה קל לתאם איתו עשה את זה כמו שצריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניל פורוטניקוב, חיפה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה, מקרר ומיטה בתוך חיפה.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן וממש בהזמנה מהיום להיום ואחרי ההובלה הוא התקשר ושאל אם הכל היה בסדר, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינב ג. חיפה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מן יוצא הכלל! הוא הגיע בדיוק בזמן, הגיעו שני בחורים פירקו והרכיבו הם היו סוף הדרך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה אוזנה, חיפה.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה בחיפה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין וממש אדיב, שירותי והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן זיו, חיפה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה, מיטה, טלוויזיה ומספר שולחנות בתוך חיפה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ומקצועי. הגיע בזמן והכל עבר כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל צפלין, חיפה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
הובלת דירת שלושה חדרים שכללה אריזת מזרנים, ספות, ויטרינה ושולחן אוכל.
חוות דעת:
קבעתי עם ויקטור מהיום למחר אחרי שהובלה אחרת שלי התבטלה. הוא הגיע בטווח הזמן שאמר לי ועשה עבודה מדהימה! הוא מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, דאג לעטוף עבורי את כל מה שהיה צריך והוביל את הרהיטים בזהירות וברצינות. הוא העביר את כל מה שביקשתי בלי להתווכח, ביקש מחיר הוגן ובאמת עשה עבודה מושלמת ביחד עם העובדים המקצועיים שלו. למרות שהמעלית הייתה איטית הם עשו עבודה מהירה, וכבר המלצתי עליו לאחרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלאור גבע, חיפה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר בחיפה.
חוות דעת:
עשו את זה במהירות מאוד מרשימה והמקרר לא חטף אף מכה. הבהיר לפני ההובלה המחיר ופירט מקרים בהם המחיר יוכל להשתנות (למשל פירוק המקרר).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות הלוי, חיפה.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה מחולון לחיפה.
חוות דעת:
כשהצוות של ויקטור הגיעו לדירה בחיפה הם ניסו להכניס את הספה דרך הדלת וכשלא נכנסה הם העלו אותה דרך החלון עם חבלים. אמנם שילמתי על זה קצת יותר אבל זו היה עבודה הרבה יותר קשה והם עשו את זה באמת באופן מדהים. השירות שלהם היה ממש טוב וחיובי, וויקטור היה אחלה. הוא מאוד מקצועי ואחראי ותקשר איתי כל הזמן, ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ר. חיפה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
פינוי של ספה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא סגר איתי מחיר הוגן בטלפון, העובדים שלו הגיעו בזמן והיו חרוצים ומנומסים. בהחלט ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 358 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק