מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אופיר
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.76
מחיר 9.66
איכות 9.86
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סיגל פלטי, הרצליה.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. עשה מאמץ להגיע מוקדם בבוקר, פתח את הסתימה והמחיר היה הגון. ניקה אחריו והיה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהובה שמרון, הרצליה.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור מים שהתפוצץ מתחת לאספלט.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הוא תיקן צינור מים שהתפוצץ מתחת לאספלט בכניסה לחנייה שבבניין. מזג האוויר היה קר מאד גשום עם רוחות סוערות, ואע"פ כן הוא עשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון דינור, הרצליה.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
חיזוק ברז בשרותים.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה בסדר גמור, המחיר קצת גבוהה לדעתי אבל הבין מהר מה הבעיה ופתר אותה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה הבר, הרצליה.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במטבח.
חוות דעת:
אני חושבת שהיה בסדר. האמת שאני לא יודעת אם הוא פתר את הבעיה או אינסטלטור אחר כי זו הייתה בעיה ממש גדולה. ברגע שהוא תיקן אצלנו אני חושבת שהבעיה אצל השכנים החמירה והם קראו לעוד אינסטלטור.
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
בועז ברזילי, הרצליה.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
איתר את התקלה מהר, עבד באופן מקצועי, לקח מחיר הוגן ביותר, איחר למפגש ללא הודעה מוקדמת אבל מצד שני זה ערב חג אז צריך לקחת את זה בחשבון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ולדימיר פלד, הרצליה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינורית בפילטר והוספת ברז לנקודת מים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, עשה את העבודה והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיב ורסנו, רמת השרון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה.
חוות דעת:
היתה נזילה מתחת לאסלה והוא החליף צינור. הייתי עם כמה אינסטלטורים והוא הכי טוב מבחינתי גם מבחינה תקשורתית וגם מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון מילר, הרצליה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא מאד זמין, הגיע בזמן כמו שהבטיח ולקח מחיר טוב, רק לדעתי הוא לא הכי מקצועי, הבעיה תוקנה אבל לא בצורה אידאלית.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
עודד גיל, רמת השרון.
אשרור: 03/09/2019
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז ד. הרצליה.
משוב: 18/08/2019
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 164 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק