מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אופיר
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.76
מחיר 9.66
איכות 9.85
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעל מרקמן, נתניה.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקן צנרת בלויה מתחת לכיור בשירותים.
חוות דעת:
איש מקצועי. יודע בשנייה מה הבעיה וישר מתקן במקצועיות סבלנות, אפילו לא משאיר לכלוך אחריו. איש מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לדה קריכלי, נתניה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה זמין והגיע בהתראה קצרה. מצא את הבעיה, ניסה לפתוח את הסתימה מבפנים וכשלא הלך עלה לגג והצליח בסופו של דבר מהגג. מקצועי, היחס שלו היה מעולה. זמין והוגן מבחינת מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב הולנדר, נתניה.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני אביבי, נתניה.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
התקנת סלמנדר למניעת אבנית.
חוות דעת:
אופיר בחור חייכן ומתוק משרה אוירה טובה על סביבתו. הוא הראה בקיאות רבה במקצוע וסבלנות. שמח לגלות שהציונים שלו אמיתיים. כן ירבו בעלי מקצוע כמו אופיר. תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדנה רוטנברג, נתניה.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
הוא מעולה ממש! סידר מה שהיה צריך, עשר דקות אחרי שהלך שאל אם הכל עשר והיה אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מויש מונק, נתניה.
אשרור: 11/11/2019
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה וחיזוק ברז רופף.
חוות דעת:
שירות מצוין. אופיר הגיע בזמן שקבענו, תיקן את הדברים במהירות ובמקצועיות. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב דרורי, נתניה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ופתית סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו שירות טוב סך הכל. הוא עשה את זה מהר ואני מקווה שגם בצורה יעילה וטובה. הבעיה היחידה הייתה שהוא איחר בערך בשעה וחצי ביחס למועד שנקבע, אבל הוא הסביר שהעבודה שהייתה לפניי הייתה לחוצה מאוד ולכן הוא נאלץ להתעכב שם. חוץ מזה הוא התקין את מה שהיה צריך ועכשיו נראה אם זה מחזיק מעמד.
מחיר
8
זמנים
6
יחס
9
8
כללי
גירסאות
יוסי אלאל, נתניה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה ממש! הוא הגיע בזמן והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד בריילובסקי, נתניה.
אשרור: 31/05/2019
משוב: 11/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת ריח רע מהתקרה.
חוות דעת:
הזמנו אותו לחוות דעת על ריח רע מהתקרה, הוא הגיע, עשה בדיקה והפנה אותנו לבחור שקשור לתחום המזגנים, היה מאוד נחמד והיינו מרוצים ממנו. מהבחור שהמליץ עליו היינו פחות מרוצים, הוא הגיע באיחור של שלוש שעות וכל הזמן מרח אותנו ואמר שיגיע עוד עשר דקות למרות שזה לא היה נכון, בסופו של דבר לא ביצענו את העבודה איתו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי ביטון, נתניה.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
החלפת אינטרפוץ במקלחות, התקנת פילטר מים, החלפת ברז אל חזור בדוד, החלפת צינורות מתחת לכיורים.
חוות דעת:
השירות מצוין, הוא על הכיפאק, מאוד שירותי והוגן במחיר, בעל מקצוע טוב. הוא אמין, מגיע בזמן ומסביר לך על מה אתה משלם. עושה רושם שהעבודה ברמה גבוהה, סה"כ אני מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 162 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק