מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאור
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.95
מחיר 9.83
איכות 9.95
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמעון כץ, רמת גן.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הלך מעגל חשמלי שעשה קצר במכונה. נאור אמר שצריך להחליף את כל המעגל ולא שווה להשקיע בזה. יחסי אנוש זה הדבר שבלט אצלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
דניאל פליישמן, רמת גן.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה אלוף! דיבר איתי בטלפון ופתר את הבעיה. פשוט מדהים, הוא חזר אלי ברגע, תיארתי לו את התקלה והוא ידע בדיוק מה לעשות וזה פתר את הבעיה. המלצה חמה, אמין וזמין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל תלם, רמת גן.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע מהר, היה אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר י. רמת גן.
משוב: 04/08/2019
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה מרמושציק, רמת גן.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי משאבת מים במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, באמת. במהלך כל היום הוא דיבר איתי וניסה להבין מה הבעיה, הוא היה ממש חמוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טינה פלק, רמת גן.
אשרור: 14/07/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת אלקטרולוקס שכלל החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
מעולה מעולה מעולה. הוא היה מאוד מקצועי, מהיר ויעיל. ניסה להוזיל לנו את העלות ככל האפשר. נתן יחס מקצועי והראה הבנה לצרכים של הלקוח. עשה עבודה מצויינת, השאיר נקי אחריו והתנור עובד מעולה. אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא א. גבעתיים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה Whirlpool.
חוות דעת:
הוא היה פנטסטי! היה אדיב, קשוב, נתן מענה מהיר, הוא מצא על הדרך עוד משהו מעבר למה שקראתי לו, היה מאוד אינפורמטיבי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליטל גודר, גבעתיים.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
דייקן, מקצוען, נעים ומגיע בזמן. מעדכן מה עושה. נתן מחיר הוגן. איזה כיף. כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל כץ, גבעתיים.
אשרור: 16/04/2019
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים! חזר אלי מהר, אח"כ שלח הודעה לבדוק שהכל בסדר. עזרת לי לפתור את הבעיה בצורה מקצועית דרך הטלפון!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד אפל, גבעתיים.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 340 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק