מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאור
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.90
מחיר 9.68
איכות 9.89
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ענת חדש, מכבים-רעות.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
לקיחת כרטיס למעבדה ותיקון מדיח כלים מחברת BLOOMBERG.
חוות דעת:
נאור היה מנומס מאוד, דייקן בשעות, לצורך התיקון נדרשו 3 ביקורים והוא לקח את הכרטיס למעבדה פעמיים. בסוף התגבר על הבעיה ומגיע לו כל הכבוד כי הוא לא ויתר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד אליסון, מודיעין.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח בוש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא תיקן את התקלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכל רודמן, מודיעין.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון הצפה במדיח כלים של חברת בלומברג.
חוות דעת:
היה סבבה! הוא מקצועי, נעים, הגיע יחסית מהר וגבה רק עלות של ביקור כי לא היה צורך בעוד משהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ששון גואטה, מודיעין.
אשרור: 04/06/2019
משוב: 17/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של Fisher&Paykel.
חוות דעת:
הגיע מהר, עלה על הבעיה ולקח את החלק לתיקון. הוא גם התקשר ודאג לעדכן אותי תוך כדי בהתקדמות העבודה. על הדרך הוא גם עשה ניקוי של הממטרות ללא עלות נוספת. לא בדקתי אבל עשה רושם שהמחיר היה סביר והוא עמד מאחורי המחיר כבר בשיחת הטלפון הראשונית. הוא עשה רושם מאוד טוב ואמין ונתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי רווח, מודיעין.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון תקלה במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא הסביר לי מה לעשות בפלאפון. הוא היה ממש מדהים. הוא לא הכיר את הדגם של המדיח וידע להתמצא בקלות. אני בוודאות אקח אותו לעבודה נוספת אם אצטרך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמרית ברק, מודיעין.
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהיחס שלו ומהמקצועיות, מכך שהוא הגיע בזמן ועבד בצורה יסודית. הוא פתר את הבעיה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל כהן, מודיעין.
אשרור: 13/01/2019
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים מחברת סימנס שכלל החלפת משאבת חימום ומנוע.
חוות דעת:
נאור נתן שירות מעולה. הוא הגיע בזמן, היה אמין ובדק טוב לפני שהחליט שיש להחליף את החלק. יש לי רק מילים טובות להגיד עליו. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון ברקוביץ, מודיעין.
אשרור: 24/12/2018
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מדיח.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. עזר לי לפתור את הבעיה דרך הטלפון. התקשרתי אליו מאחר והמדיח כלים שלי לא עבד ונשארו מים בתוך המדיח. הוא הדריך אותי בסבלנות שלב אחרי שלב כיצד לפתור את הבעיה. אני ממליצה עליו בחום! בחור מקצועי,נחמד ואדיב.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן וייל, מודיעין.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 26/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים, של חברת סימנס, עקב נזילה של מים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אילנה גולן, מודיעין.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמלי במדיח כלים
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. אדיב, מקצועי וסבלני.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 376 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק