מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.81
מחיר 9.59
איכות 9.91
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי א. תל אביב.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת מולטימדיה ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא עמד בזמנים היה נחמד מאוד ומקצועי. תיאם אתי שעת הגעה מראש למוסך והיה מוכן לקבל אותי בזמן. נתן גם תמיכה טלפונית אחרי השירות כשנזקקתי להסבר על הפעלת המערכת. לא עשיתי השוואה במחיר אבל העלות היתה סבירה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרון ס. תל אביב.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רדיו ומערכת מולטימדיה ברכב קיה.
חוות דעת:
אני מרוצה מהיחס, מהזמינות ומהמקצועיות שהייתה יחסית בסדר. הוא תקתק את הדברים אבל הייתה בעיה והייתי צריכה לחזור אליו פעמיים אחר כך.
איכות
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
מעיין סלע, תל אביב.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! מקצועי, נחמד, אדיב ואמין. הוא עשה עבודה מצוינת ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני גולדהבר, תל אביב.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת מולטימדיה ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הם היו מעולים! הייתי מרוצה מהשירות שהיה מאוד איכותי ויעיל, מהזמינות הגבוהה, מהיחס שהיה מאוד מקצועי. ראו שהם ממש באו לפתור את הבעיה ולעבוד כמו שצריך וגם המחיר נראה לי הוגן ובעיקר הייתי מרוצה מכך שפתרו לי את הבעיה ומכך שעשו זאת עם הרבה סבלנות. היו כמה דברים שהצריכו בדיקה ולמרות שהיה עומס והרבה לקוחות, זה לא גרם להם לעבוד באופן לא יסודי. הם היו מאוד יסודיים והתחשבו במה שהייתי צריך ואני מאוד ממליץ! אחזור אליהם שוב ואמליץ לחברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודליה חדד, תל אביב.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה ברכב.
חוות דעת:
אחלה! הסביר לי בטלפון לפני שהגעתי מה התהליך כדי שלא אגיע סתם, אח"כ היתה לי בעיה ושוב הסביר לי בטלפון מה לעשות. סך הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ירון שלגי, תל אביב.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
התקנה מחדש של מערכת מולטימדיה לאוטו.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! בני הגיע בזמן ונתן לי שירות נהדר. הוא היה נעים, נחמד, סבלני, מקצועי וגבה מחיר סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן עדי, תל אביב.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה לרכב.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הוא הדריך אותי והסביר הכל על העבודה. נתן מעצמו המון אהבה לרכב , כיף לי שמצאתי בעל מקצוע כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף שטאובר, תל אביב.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
התקנה של מערכת מולטימדיה ברכב מסוג מרצדס.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! מקצועי, אדיב ומעולה, אין מילים. אני מדרג אותו 10 לכל הפחות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי לוי, תל אביב.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה לרכב מסוג פיאט 500 שנת 2015.
חוות דעת:
קיבלתי שירות באיכות מאוד גבוה! הוא מקצועי ונחמד. ממש אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים וייצמן, תל אביב.
אשרור: 31/01/2019
משוב: 31/12/2018
תיאור השירות:
רכישה והתקנה מערכת מולטימדיה ומצלמת רוורס ברכב מסוג דייהטסו.
חוות דעת:
הכל היה באמת מעולה! השירות שלו היה מושלם מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 234 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות לרכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק