קיבלתי שירות מעולה! הכל היה נקי ומצויין, הוא איש אמין ואני שמחה שהגעתי אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן יוסף, רחובות.
משוב: 27/07/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת אסלה, איטום מסביב לאמבטיה באמצעות סיליקון ותיקון נזילה שכלל החלפת צינור בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד. בחור מקצועי, אדיב ונחמד. הוא עשה את העבודה כמו שצריך וגם פינה את האסלה הקודמת. מגיע לו את הציון הכי גבוה שיש. הוא הפתיע אותי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי מזרחי, יבנה.
משוב: 14/07/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה תלויה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן הרפז, רחובות.
משוב: 28/07/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאסלה בשירותי האורחים.
חוות דעת:
מקצוען, אמין ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גרגורי ו. רחובות.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
טיפול בנזילה באסלה הכולל פירוק והרכבה של האסלה.
חוות דעת:
איש מדהים, מקצוען, עשר בכל מובן. הוא עבד בעדינות, דייקנות, קפדנות ואני נותן לו את ההמלצות הכי טובות. הוא הסביר והיה סבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומרי לוי, רחובות.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע קצת באיחור והתקין כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ניבה נתן, רחובות.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
קיבוע אסלה בעזרת מלט וברגים.
חוות דעת:
מתן היה בסדר גמור, היינו מרוצים. היו לנו שירותים שהתנדנדו והוא הגיע, קיבע הכל עם מלט וחיזק עם ברגים. סידר את הכל מחדש ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביגדור לוי, רחובות.
אשרור: 20/09/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה מוסתרת והחלפת מכסה אינטרפוץ האמבטיה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי ארבל, נס ציונה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה במקצועיות, היה נחמד מאוד ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 847 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.