מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מתן
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.77
מחיר 9.64
איכות 9.88
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי י. חולון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים שכלל החלפת צינור וגומיות.
חוות דעת:
הוא תיקן נזילה בשירותים ועשה את זה ביעילות קבע איתי באותו יום ונתן חצי שעה התראה, רק דברים טובים, היה מעולה גם במחיר וגם במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריאל זוניס, חולון.
משוב: 04/07/2019
חוות דעת:
היה מצויין! מחיר הוגן, מקצועי ואדיב. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫אור גור, חולון.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ ובדיקה לגבי נזילה .
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, בדק את הבעיה, נתן חוות דעת והסברים איך להמשיך לעבוד כדי לפתור אותה. הוא היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא גאן, חולון.
אשרור: 14/02/2019
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
החלפת צנרת חלודה בבניין.
חוות דעת:
אני נותן לו עשר מכל הבחינות! הבין טוב מאוד מהרגע שדיברנו בטלפון מה הייתה הבעיה. ביצע את העבודה בדיוק כמו שציפיתי והיה זמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור אברהם, חולון.
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! היה מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביה חזיז, בת ים.
אשרור: 03/10/2018
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
פירוק פיצול של תמי 4 והחזרת חיבור ברז מקורי.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור! היה זמין לטיפול מיידי. הגיע בזמן. טיפל במהירות. לדעתי גבה תשלום הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעקב צאיג, חולון.
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עמד בכל מה שאמר ולקח מחיר הוגן לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית גלסגל, בת ים.
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור בין הניאגרה לאסלה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. שירותי, בדק את הניאגרה באופן מקיף ועשה מעל ומעבר. עמד בזמנים, המחיר סביר והוא מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שבי ככ, חולון.
משוב: 24/08/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מרכזית של בניין.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. אני מאוד מרוצה מהשירות שלו. זמינות ומקצועיות ברמה טובה. אחלה בעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה ר. חולון.
משוב: 24/08/2018
תיאור השירות:
החלפה של ברז.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה אצל ההורים שלי, הוא החליף להם ברז ולקח איתו את הברז הישן, אני לא בטוחה שהיה חייב להחליף ברז ובגלל שהוא לקח איתו את הברז לא היה דרך לבדוק אם זה היה נכון להחליף. מבחינת שירות הוא היה בסדר והגיע בזמן.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 246 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק