עבודה מקצועית, ענה על כל שאלה ששאלתי באריכות והציע ביוזמתו לחבר גם את המדיח, מקצוען וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון גולדפישר, מודיעין.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור קרוע בתוך ניאגרה בקיר וביצוע תיקון ואטימה לחור מתחת לברז עקיף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, ממש טוב אפילו. הייתי לפני נסיעה לחו"ל ובטווח של ימים בודדים הוא הצליח להשחיל את הביקור אצלי. התיקון היה מקצועי לגמרי. הוא עלה על הבעיה שאני בכלל לא הבנתי ממה היא נבעה ופתר את זה ממש מהר ותיקן את הכל. הוא החליף צינור קרוע שגרם לנזילה מעבר לניאגרה- בקיר עצמו, לכיוון הפרקט ותיקן נזילה נוספת- היה חור מתחת לברז עקיף, שהמים זרמו ממנו לאזור הרצפה וגם על זה הוא עלה, תיקן ואטם. הוא היה ממש נחמד והמחיר טוב לטעמי. הכל היה בסדר גמור. אין ספק שאמליץ עליו לכל מי שיצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר פ פינטו, תל אביב.
משוב: 09/02/2024
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש, החלפת שיבר ראשי וברז מכונת כביסה שכלל אספקה.
חוות דעת:
מתן היה אחלה והעניק שירות מעולה. אני נותן לו ציון 10/10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גולן א. רחובות.
אשרור: 18/01/2024
משוב: 23/04/2023
תיאור השירות:
החלפת טוחן אשפה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדיר ארבץ, אור יהודה.
משוב: 13/12/2023
תיאור השירות:
התקנת תמי 4 והחלפת ראש ברז.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
טום פז, תל אביב.
משוב: 13/12/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ברז מים במדיח כלים.
חוות דעת:
השירות היה מדהים! הוא אחלה גבר ובחור טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוריס ס. רחובות.
אשרור: 07/12/2023
משוב: 25/12/2022
תיאור השירות:
החלפת כפתור הפעלה לטוחן אשפה.
חוות דעת:
מגיע 10! אדיב ועובד יפה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר שאול, תל אביב.
משוב: 15/11/2023
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא אחלה, היה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא ק. תל אביב.
משוב: 08/11/2023
תיאור השירות:
החלפת מנגנון פלסאון בניאגרה.
חוות דעת:
בחור יסודי, רציני, יעיל ואמין. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 846 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.