הוא היה מעולה, אדם אמין, יסודי, מקצועי, שירותי ואדיב מאוד, וגם לקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהרן זרגרי, ראשון לציון.
משוב: 18/04/2022
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצנרת בעקבות הצטברות שומנים.
חוות דעת:
הבחור הזה צריך לקבל כתר! בחור, ישר, מקצועי הגון, פשוט מדהים. איתר את התקלה מהר, טיפל בה והתפנה לטפל בעוד כמה דברים קטנים שהצריכו נסיון וידע, ידע לתת מענה מקצועי ופתר את הבעיות והיה ממש הגון בשכר שגבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גרשון ציגנלאוב, ראשון לציון.
משוב: 12/09/2021
תיאור השירות:
תיקון צנרת מים בבניין הכולל החלפת צינור.
חוות דעת:
מתן היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונית אלף, ראשון לציון.
משוב: 13/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא מקסים, בא בזמן שקבענו ועדכן מתי הוא מגיע, עשה את העבודה ממש מהר, הוא מעולה בסך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירית בלכמן, ראשון לציון.
אשרור: 04/10/2019
משוב: 29/08/2018
תיאור השירות:
סתימת פתח ניקוז שגרם לרטיבות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! מאוד סבלני, עשה הכל בשביל לפתור את הבעיה. אדיב ומדבר בצורה מקצועית. יחס נהדר.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
אוריאל מוסל, ראשון לציון.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה בצנרת בשירותים.
חוות דעת:
היה ממש בסדר! הוא היה נחמד, עשה עבודה טובה במחיר הגון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובה דון, רחובות.
אשרור: 08/11/2024
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת שמתחת לכיור המטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! מתן הגיע בזמן, פתר את הבעיה והחליף את כל העבודה ״המאולתרת״ שהייתה עד כה באופן מקצועי ביותר. השרות היה מעולה, מתן אדיב, נעים, מקצועי ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן לב ארי, תל אביב.
משוב: 02/05/2023
תיאור השירות:
תיקון צנרת בדוד בתוך הבית עקב נזילה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, הכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי יחזקאל, חולון.
אשרור: 07/08/2022
משוב: 08/06/2022
תיאור השירות:
החלפת שלושה ברזים, בדיקת רטיבות ואטימה באמצעות סיליקון.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, מבחינת האטימה הוא ניסה במשך זמן רב לסדר את זה וממש השקיע בכך, בסופו של דבר העבודה לא הייתה אסתטית אבל הוא היה מספיק הגון כדי לא לגבות תשלום על זה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 880 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.