הכל עשר! עמד בזמנים, נתן את הפיתרון הכי טוב, עבד מהר ושירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון אשכנזי, תל אביב.
משוב: 13/02/2023
תיאור השירות:
החלפת מחבר של צינור ראש מקלחת ומצוף באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא טיפה איחר אבל הוא היה מהיר וזריז. הוא מאוד מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
שרון גיל חיימוב, תל אביב.
אשרור: 29/05/2022
משוב: 01/03/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה תלויה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הדייר שהיה איתו אמר שהוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
10
כללי
עומר ק. תל אביב.
אשרור: 25/03/2022
משוב: 24/01/2022
תיאור השירות:
תיקון תקלה בשירותים עקב ריח רע מהאסלה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה והייתי מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמשון ל. תל אביב.
אשרור: 31/10/2021
משוב: 01/09/2021
תיאור השירות:
החלפת אסלה תלויה.
חוות דעת:
נתן לי יעוץ אובייקטיבי לפתרון, נקב במחיר סביר והקפיד על עמידה בזמנים. הכל היה מצוין! הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענולה ימפל, תל אביב.
משוב: 22/09/2021
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
היה אדיב ונחמד.
הגיע מהר, עבד בשקט וניקה אחריו ניקוי יסודי. אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלי חזן, תל אביב.
משוב: 27/04/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה ובכיור.
חוות דעת:
הכל היה בסדר! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והיה ממש חמוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנה וייס, תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
איתור ופתיחת סתימה באסלה על ידי מצלמה תרמית והחלפת צינור.
חוות דעת:
הוא ביצע את העבודה, הנזילה הפסיקה, הוא לא כל כך עמד בזמנים שקבענו כי היה בעבודה קודמת אז הוא התעכב בכמה שעות, בסך הכול אני יכולה לומר שהוא היה נחמד. בפעם הראשונה הוא הגיע לבד ולא הצליח לאתר את הנזילה ופעם שנייה הגיע עם מישהו ומצלמה תרמית, בנוסף הוא הגיע פעם שלישית כי הייתה נזילה בצינור שמחבר בין האסלה לקיר והוא החליף את הצינור. אני יכולה לומר שבסך הכול אני מרוצה.
איכות
10
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
לורן נחום, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מאוד מנומס, מקצועי, אדיב, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 847 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.