מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מתן
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.83
מחיר 9.71
איכות 9.91
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי בדצניק, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק. הוא גבה מחיר הוגן, נתן שירות טוב, הגיע בזמן שקבענו ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
נאווה צביאלי, תל אביב.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפה של ברז במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה וייס, תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
איתור ופתיחת סתימה באסלה על ידי מצלמה תרמית והחלפת צינור.
חוות דעת:
הוא ביצע את העבודה, הנזילה הפסיקה, הוא לא כל כך עמד בזמנים שקבענו כי היה בעבודה קודמת אז הוא התעכב בכמה שעות, בסך הכול אני יכולה לומר שהוא היה נחמד. בפעם הראשונה הוא הגיע לבד ולא הצליח לאתר את הנזילה ופעם שנייה הגיע עם מישהו ומצלמה תרמית, בנוסף הוא הגיע פעם שלישית כי הייתה נזילה בצינור שמחבר בין האסלה לקיר והוא החליף את הצינור. אני יכולה לומר שבסך הכול אני מרוצה.
איכות
10
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
לורן נחום, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מאוד מנומס, מקצועי, אדיב, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא קצף, תל אביב.
אשרור: 16/01/2020
משוב: 17/10/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה ב, תל אביב.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, ביצע את העבודה ופתר את הסתימה, לאחר שסיים את העבודה הייתה הצפה בבית והוא עזר לי לנקות, אני מרוצה ממנו ומהעבודה שהוא ביצע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוסי ש. תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה.
חוות דעת:
הייתה חוויה טובה בכל הרמות, הוא נעים מאוד, רגיש, מסביר, סובלני, עושה עבודה מקצועית והיה כיף שהגיע ונתן לנו שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם צוקרמן, תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיה במנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
היה עשר! מקצוען, סידר הכל ב5 דקות. אחלה מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי וינוגרד, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בטוחן אשפה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור! הוא התנהג בצורה מקצועית הסביר הכל, היה הגון וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם האוזמן, תל אביב.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
הוא אדיב ועשה את העבודה כמו שצריך. המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 380 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק