מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מתן
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.45
מחיר 9.56
איכות 9.83
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל זיסמן, תל אביב.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד וקבע איתנו לפי מה שהיה לנו נוח גם אם זה אמר שיחכה לנו שעה אחרי שסיים עבודה אחרת. הוא עשה עבודה טובה והיה מאוד אדיב. הוא עשה מעבר למה שהיה צריך לעשות, ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדי נווה, תל אביב.
אשרור: 16/06/2019
משוב: 17/03/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון טורן, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! מתן הגיע בזמן, איתר את הבעיה האמיתית ופתר אותה במהירות. האינסטלטור הכי טוב שנתקלתי בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ב. תל אביב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע בזמן, הייתי מרוצה מהשירות, מהאמינות שלו ומהמחיר. הוא אחלה של בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי ס. תל אביב.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה ממש מאה אחוז! הוא הראה לי שהבעיה בכלל במקרר ולא בצנרת, והיה מאוד נחמד והגון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי ק. תל אביב.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
מתן היה אדיב, מקצועי ויסודי. מצא על הדרך כמה נקודות תורפה הוסיף גומיות ואיטום איפה שהיה חסר. והמחיר היה גם הוגן. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס שליס, תל אביב.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה מקיר חיצוני.
חוות דעת:
מתן היה ממש טוב ואני מרוצה מהשירות שלו חוץ מזה שהוא איחר. הוא היה ממש נחמד והוגן, אמר שבכל מקרה נתקשר אליו עוד שבועיים לעדכן אותו מה קורה, אם אכן הבעיה הסדרה או שלא.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
5
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שי צדוק, תל אביב.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, קודם כל חלק המליצו לי על עבודה יותר יקרה והוא היה איתי מאוד הוגן, והמליץ לי לנסות קודם פעולה פשוטה יותר. הוא הביא איתו ציוד מקצועי והצליח לפתוח את הסתימה תוך חמש דקות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ברנדס, תל אביב.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במרכזיית מים ותיקון ברז באמבטיה.
חוות דעת:
היה פשוט נהדר! אין מה להגיד זה אחד במינו. הוא עשה עבודה עבור אמא שלי ויש לו כלכך הרבה סבלנות וכבוד לגיל המבוגר. הוא הגיע כבר ביום למחרת ואיך שדיברתי איתו הבנתי באיזה בעל מקצוע מדובר. הוא כלכך עדין, הגון, מיומן ואדיב. דמעות בעייני כשאני מדברת עליו. הוא דיבר כלכך יפה עם אמא שלי, אני מודה לאלוהים שהוא הגיע אלינו! מגיע לו את הכי טוב שבעולם, אני נותנת לו ציון של 10+
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל נס, תל אביב.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקוני 2 ניאגרות.
חוות דעת:
שירות מצוין. מתן מקצועי, אדיב, ישר, מסביר וממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 180 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק