מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.74
מחיר 9.55
איכות 9.63
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלישבע איתן, נתניה.
אשרור: 25/03/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
כיוון תרמוסטט במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
מאיר היה דייקן, מהיר ומקצועי. הוא עשה מה שבקשנו ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמואל שי, נתניה.
משוב: 20/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה, נתן שירות מעולה, בא פעמיים עד שהבעיה טופלה והייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכס וודובוז, נתניה.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! מאיר שקד כמה ימים על תיקון מכונת הכביסה בנחישות והגינות עד שהצליח לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה מ. אבן יהודה.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה מחברת אלקטרולוקס שכלל החלפת גוף חימום עליון תחתון וטורבו.
חוות דעת:
הוא היה חביב הגון ואמין, עשה את העבודה בצורה טובה, זו תקלה נדירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאה פרזן שטרן, נתניה.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס במייבש כביסה של אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה בן אדם מכובד ועשה עבודה טובה, בא בזמן והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיוון גלמידי, נתניה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
הרכבת מייבש כביסה.
חוות דעת:
אין לי מילים! פשוט מדהים הוא הגיע להרכיב לי את המייבש כביסה עקב תקלה שהייתה לי בהובלה. קודם כל הוא הגיע בזמן שקבענו, הוא אדם מאוד נעים באופן כללי, המחיר שנתן היה ממש הוגן במיוחד ביחס לעובדה שהוא עבד הרבה זמן. הייתי סופר מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר סיטרין, געש.
אשרור: 27/01/2020
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום עליון בתנור מחברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה מאיר הגיע בזמן שקבענו, המחיר היה סביר, הגיע כבר למחרת עם החלק להחלפה, הוא עבד בצורה נקייה ומסודרת ואני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב דוכן, נתניה.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקרר.
חוות דעת:
הייתה לי בעיה עם הקירור של המקרר, מאיר הגיע בזמן, פירק את המדחס וראה שהוא נהרס. הוא הסביר לי שהתיקון של המקרר יקר ושלא שווה לתקן אלא עדיף לקנות מקרר חדש. הוא היה אמין, מקצועי, ישר, הגון והשירות היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר שורץ, בית יהושע.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה אחלה, בסדר גמור. הוא עשה בדיקה מקצועית, נתן לי טיפים והכל היה כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נטלי עוזיאל, נתניה.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא פשוט מקסים! קודם כל הוא הגיע בדיוק בזמן, היה נעים גם מבחינה בין אישית ומבחינה מקצועית הוא עלה על הבעיה מהר. בנוסף, המחיר היה הוגן לדעתי והוא היה אמין. הוא גם בדק לאחר מכן שבאמת הכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 478 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק