מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארז
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.94
מחיר 9.78
איכות 9.84
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דינה בן מנחם, רמת גן.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא איש מקסים. הגיע לביתי תוך זמן קצר לאחר הקריאה, פתר את הבעיה באופן מקצועי. יצר רושם של אדם הגון ואמין. מאוד מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור ר"ג-גבעתיים-ב"ב

איילת א. רמת גן.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח של סאוטר.
חוות דעת:
המדיח היה תקוע על תכנית מסוימת. ארז הגיע בשעה שנקבעה, בדק את המדיח ומצא שסתימה גרמה לו להתקע על תכנית. פתח את הסתימה וניקה את המדיח. המדיח חזרה לעבודה תקינה. ארז אמין, סימפטי, הוגן ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל נחמיאס, רמת גן.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת קונסטרוקטר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד יסודי, עבר חלק חלק עד שהחליט שהמנוע עושה בעיה אז העדפנו להחליף את המדיח. הוא היה ממש מעולה, הגיע מהר ולקח מחיר סביר לבדיקה. אני ממש ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה ביאלי, רמת גן.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח של חברת king.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו מאוד לחיוב! היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד ברנשטיין, תל אביב.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במדיח כלים מחברת DALLMER.
חוות דעת:
ארז היה מאוד נחמד והוגן, גבה ממני רק את עלות העבודה ולא מעבר. נתן שירות טוב, פתר את הבעיה והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ר. תל אביב.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים קומפקטי.
חוות דעת:
היה מצויין! ארז היה מקצועי והגון, בסוף הוחלט לא לתקן את המדיח, אבל זה בהחלט היה בצדק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים לוי, בת ים.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה במדיח כלים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! בחור מקסים, חייכן, מקצועי, מסביר כל דבר שהוא עושה, גם במחיר הוא היה הוגן, ממש עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סנדרה רייכמן, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת בלומברג.
חוות דעת:
מעולה! אחד הטובים! הגיע בזמן, נתן שירות טוב, היה כנה ואמר שיותר משתלם לנו לוותר על התיקון ולקנות מדיח חדש, גבה דמי ביקור בלבד. הוא היה נחמד וכיף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית שיזף, תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
מתן חוות דעת לגבי תיקון מדיח.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורי ליבנה, כפר סבא.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
שירות מדהים! הוא הגיע בזמן, הבדיקה הייתה מקצועית והיו לו כמה רעיונות לפתרון אבל כרגע בחרתי שלא לתקן. הוא היה באמת בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 130 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור ר"ג-גבעתיים-ב"ב

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק