מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמיחי
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.78
מחיר 9.61
איכות 9.69
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רפי זיסמן, עין ורד.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור שמוביל לדוד והתקנת מסנן לאבנית בכניסה לבית.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא היה שירותי, הסביר מה שהיה צריך לעשות ועשה את העבודה בצורה הכי טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי דודי שמש נוספים באזור תל מונד והסביבה

אורנה גרין, חרות.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל של חברת חרו מגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ואמין. הגיע בזמן, עמד בכל מה שהבטיח ולא ניסה למכור לי דברים סתם. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גידי קרן, חרות.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וטרמוסטט, ניקוי דוד שמש וחשמל ואטימת נזילה.
חוות דעת:
היה מעולה. מיקצועי, שירותי ומחיר הוגן. אני מאד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן אברהם, תל מונד.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת פלאנג'.
חוות דעת:
מגיע לו עשר בכל הפרמטרים. אני מרוצה ממנו ומהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית בן טוב, משמרת.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקולט שמש.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, סבלני ואדיב. הוא הגיע כשמזג האוויר היה סוער וחיכה שהגשם יפסק. הוא תיקן את הבעיה כמו שצריך ובדק שהכל באמת בסדר. הוא באמת הגדיל ראש ונתן לי טיפים איך להתמודד עם מצבים דומים. אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עינת לובינסקי, חרות.
אשרור: 14/02/2019
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד והחלפת רעפים שבורים.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בהתראה קצרה. החליף לנו גם כמה רעפים שבורים. מיקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל אוחיון, תל מונד.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה קצת יקר לדעתי אבל בסך הכל בסדר. עשה את העבודה סבבה אבל אני חושב שהוא יכל לעשות אותה קצת יותר טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אודי שרל, תל מונד.
משוב: 13/01/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרם כפיר, תל מונד.
משוב: 11/01/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלה בדוד משולב של חברת כרומגן בעל נפח של 150 ליטרים, כולל החלפת משגיחום מקורי של חברת כרומגן.
חוות דעת:
עמיחי הגיע אבחן את התקלה וחזר אליי יום למחרת ללא עלות נוספת עם החלק הנחוץ. חשוב לי לציין שבדקתי את העלות של החלק באתר כרומגן והוא היה ממש הוגן איתי. אני נותן לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדן בטייקין, תל מונד.
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט לדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי והוא הגיע באותו יום שהתקשרתי אליו. הוא סידר את מה שצריך ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 130 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק